SEO දන්න කෙනෙක් හෙල්ප් කරන්න
මචො image එකක් SEO කරද්දි image එකෙ sourse එකත් වෙනස් කරන්න ඔනෙද.අපි වෙන site එකකින් image එක ගත්තොත් a site එකෙ නම නේද sourse එකට එන්නෙ,අපෙ site එකෙ නම sourse එකට දාන්න ඔනෙමද .title එකයි alt එකයි විටරක් වෙනස් කලාම මදිද
මචො image එකක් SEO කරද්දි image එකෙ sourse එකත් වෙනස් කරන්න ඔනෙද.අපි වෙන site එකකින් image එක ගත්තොත් a site එකෙ නම නේද sourse එකට එන්නෙ,අපෙ site එකෙ නම sourse එකට දාන්න ඔනෙමද .title එකයි alt එකයි විටරක් වෙනස් කලාම මදිද
Last edited: