Yaluvane Sinhala kit eka windos 7 walata danna berida
pdrmatara Member Oct 29, 2008 883 434 0 සිහින ලෝකයේ May 30, 2011 #1 Yaluvane Sinhala kit eka windos 7 walata danna berida
waparc Well-known member Jan 12, 2008 1,973 1,268 113 මගේ කාමරේ May 30, 2011 #2 one na. win 7 wala original sinhala unicode enawa
pdrmatara Member Oct 29, 2008 883 434 0 සිහින ලෝකයේ May 30, 2011 #3 waparc said: one na. win 7 wala original sinhala unicode enawa Click to expand... mata oni machan sinhala valin type karanna fb eke.kohomda eka karanne
waparc said: one na. win 7 wala original sinhala unicode enawa Click to expand... mata oni machan sinhala valin type karanna fb eke.kohomda eka karanne
001flyD Well-known member Oct 6, 2010 9,800 12,724 113 Mahanuwara May 30, 2011 #4 Win Vista Win 7 වලට SINHALA යුනිකොඩ් ෆිචර් එක එනවා සිංහලෙන් ටයිප් කරන්න ලෙසි විදි කිහිපයක් තියනවා යාලුවා මේ සයිට් එකට ගිහිල්ලා බලන්නකො http://singreesi.vndv.com/
Win Vista Win 7 වලට SINHALA යුනිකොඩ් ෆිචර් එක එනවා සිංහලෙන් ටයිප් කරන්න ලෙසි විදි කිහිපයක් තියනවා යාලුවා මේ සයිට් එකට ගිහිල්ලා බලන්නකො http://singreesi.vndv.com/
waparc Well-known member Jan 12, 2008 1,973 1,268 113 මගේ කාමරේ May 30, 2011 #5 firefox nam use karanne QSFOX daganna http://downloads.mozdev.org/qsfox/qsfox.xpi ehema nathnam meka use karanna. http://singreesi.vndv.com/files/Singreesi_1_8.zip oya 2n ma singlish type karama sinhala type wenawa. sinhala kit eke thiyenne wijesekara keyboard ne.
firefox nam use karanne QSFOX daganna http://downloads.mozdev.org/qsfox/qsfox.xpi ehema nathnam meka use karanna. http://singreesi.vndv.com/files/Singreesi_1_8.zip oya 2n ma singlish type karama sinhala type wenawa. sinhala kit eke thiyenne wijesekara keyboard ne.