Site එකක් Rank වෙලා උන රසබර සිදුවීම් නැද්ද ?

Mr.Curious

Well-known member
  • May 22, 2022
    5,413
    5,116
    113
    Site එකක් seo කරලා first page rank වෙලා adsense income එක වැඩිවන එක ඇරෙන්න වෙන උන වාසි අවාසි රසබර සිදුවීම් නැද්ද ?
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,013
    12,102
    113
    happy wenna tharam wadi kal thiyenne naha niche eka podima ekak nemie nam.. tag gaala arenawa..
    ekko kawru hari low quality backlink spam karala hari ape rank bassanawa..