ryangate2

Well-known member
  • Jan 11, 2022
    506
    654
    93
    ඉස්සර Skype එකේ ආතල් ගත්ත අය ඉන්නවද ? කෑලි සෙට් කරගෙන බැදපු අයත් ඉන්නවා
     
    • Love
    Reactions: Kalegana

    Chickenkottu

    Well-known member
  • Sep 5, 2024
    1,054
    1,166
    113
    Whatsapp wage nemai software eka on kale nattam calls enne na. Ona welawata witarak video callls gattahaki.. Pattama wasi eka 🥰🥰🥰
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,693
    2,789
    113
    skype නෙමේ yahoo messenger එකෙන්නම් ඒ කාලෙ පට්ට ආතල් ගත්ත.

    මෙකෙ සින්හල බෞද්ද වුනාට ලින්ගික දෙවල් වලට හෙන වහල් එවුන් ඉන්නෙ
    ඒක ශරි නාන යේක තමා අපිලත් ගේනු 3 , 4 ගන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: netnet

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    skype නෙමේ yahoo messenger එකෙන්නම් ඒ කාලෙ පට්ට ආතල් ගත්ත.


    ඒක ශරි නාන යේක තමා අපිලත් ගේනු 3 , 4 ගන්නෙ.
    අපි ගන්නෙ නීත්යානුකුලව. උම්බල ගන්නෙ හොර එවා
     

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,693
    2,789
    113
    අපි ගන්නෙ නීත්යානුකුලව. උම්බල ගන්නෙ හොර එවා
    යේක තමා කිව්ව. අපිල ලින්ගික දෙවල් වලට හෙන වහල් වෙලා ඉන්නව යේක ටහමා ගේනු 4, 5 ගන්නව
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    මෙකෙ සින්හල බෞද්ද වුනාට ලින්ගික දෙවල් වලට හෙන වහල් එවුන් ඉන්නෙ
    සියල්ල අනිත්‍යයි කිය කිය යාලුවගෙ ගෑනිට පවා අරින්න හදන උපාසක මහත්‍තුරු ඉන්න කැරිම රටක් මේක
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    අල්ලහ් දෙහි පිහිටයි
    මම රොමානු කතොලික. ත්‍රිවිද රත්නෙ පිහිටයි (පිතා පුත්‍රයා ශුද්දාත්මයනන්ගෙ පිහිට ).

    අයුක්තිය අසාදාරනය රජ කරන සමාජයක යුකිතිය සාදාරනය වෙනෙවුන් සටන් කරන කෙනෙක් මම
     
    • Like
    Reactions: Al Baik

    Lankaputhra reborn

    Well-known member
  • Mar 26, 2024
    1,693
    2,789
    113
    මම රොමානු කතොලික. ත්‍රිවිද රත්නෙ පිහිටයි (පිතා පුත්‍රයා ශුද්දාත්මයනන්ගෙ පිහිට ).

    අයුක්තිය අසාදාරනය රජ කරන සමාජයක යුකිතිය සාදාරනය වෙනෙවුන් සටන් කරන කෙනෙක් මම
    හිටගෙනද?
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    ලන්කාවෙ ඉන්දියාවෙ තමයි අන්තන්පුර සීන් තිබ්බෙ එලිපිට, සුද්දාගෙ රටෙ රජාලවත් කරන්නෙ නැතුව ඇති. එ අසහනෙ ජාන වලින්ම එනවා ඇති
     

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,699
    8,451
    113
    ලන්කාවේ බඩුපොට් නිතිගත කරනකන් මේ ත්‍රේඩ් නවත්වන්න බෑ.
     

    OverSyze

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    5,366
    1
    5,054
    113
    Sin-tertainment Den
    Skype??iam this much old bruh
    1739378399652.jpeg



    images
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,032
    15,517
    113
    New Zealand
    ඒකාලේ පට්ට ස්ලෝ ඉන්ටනෙට් තිබිලත් අවුලක් නැතුව ස්කයිප් Video call ගත්තා. දැන් හොදට කනෙක්‍ෂන් තිබුනත් වට්ස්ඇප් කෝල් ගද්දි රීකනෙක්ට් වෙනවා
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,082
    113
    couple ekak ekka chat gihin thiyenwa

    mata kiwwa ganiwa appreciate karanna mata ganige photo denwa kiyala.,


    math ithin hithata ena wikara tikak type kara kara ywwa voice msg yewwa

    photo ewwa nedakin naki wesiyak lobu halichcha,
    man hithanne 50 panapu ekak

    mata ethaninma epa wuna, :sorry:
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    issara oke free dollars ganaka credit labuna ona taram free calls ganna..
    malaysian kellekuth set wela kalayak video calls gatta