SL IT Field eka

66000V

Well-known member
  • Jan 6, 2013
    2,255
    1,222
    113
    If you have the talent, there are still great opportunities out there.
    Most opportunities in SL are underpaid, better to migrate even if you have the talent

    IT field ekata kela wenne naha. IT ewun issara idanma migrate una
    Dan migration rate eka wadi, middle level ewn godak yanawa
    ------ Post added on Aug 6, 2023 at 6:36 PM
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113


    Dan migration rate eka wadi, middle level ewn godak yanawa
    ------ Post added on Aug 6, 2023 at 6:36 PM
    It's not a big issue for the IT industry. Always, there will be people.

    1691328555765.png
     
    • Like
    Reactions: 66000V

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,015
    12,102
    113
    doctors la ara anik hamoma lankawe replaceable...
    doctors lath hinga wenakota private medical facalty patan gani issarahata..

    anika IT kiyanne anik job wage location eke inna ona naha, adala kenek lankawe naththen wena rataka kenekta unath outsource karanna puluwan..
     
    • Love
    Reactions: kasunkaru

    JokerFan

    Well-known member
  • May 29, 2016
    15,866
    9,529
    113
    Arkham City
    Dan SL IT Field eka kela weegena neda enne ?
    Godak ewn migrate wenawa, Salary adui, Salary cuts :no:

    SLASSCOM pagayo hinda thawath employees lata kela wenawa,

    Any thoughts ?
    Mage idea eka me

    IT walata kela wenawa kiyala kiyanne me employees la 400-500 wage inna loku Corporations poddak hela wena Indiawata, wena ratawalata jobs yana ekane

    Still mata nam hithenne oya loku aya hela wela Layoff giyata, Contract jobs one tharam enawa, US, Europe ungen. Oya okkoma oppurtunities HR un aragena un apita set karanawa Linkedin walin.

    Mata hithenne loku aulak na, api technology wise upto date, one ekek ekka compete karanna puluwan level eke innawanm


    ekama case eka Job security eka 0i

    eth risk reward eka uparimai, hambena salary ekath ekka
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,015
    12,102
    113
    Ekath ehemai. hebai me thread eka daapu ekata wenama arrears ekak thiyenawa. Kalin dapu threads poddak balapanko :lol:
    ehemada, oka issara indan SLIIT epa, private campus epa kiyala ka gahapu peradeniye anathayek...
    dan habai lankawata kela wenawalu hamoma rata paninnalu.. :lol:
     
    • Haha
    Reactions: DJLEOx78

    narihashan

    Well-known member
  • Mar 22, 2022
    5,732
    1
    8,602
    113
    දැන් සුද්දෝ අපිට projects දෙන්නෙ ලංකාවේ අපි මහා දස්සයෝ හින්දද නෑනේ
    අපෙන් දෙකයි පනහට වැඩ ගන්නනේ

    ලංකාවේ ඉන්න බුජ්ජිමත් උන් ටික එහෙ ගියාම සුද්දෝ සතුටින් ඉපිලිලා යන්නෙ නෑ

    හානේ හරිම ශෝක් මේගොල්ලෝ මෙහෙට ඇවිල්ලා අපිට ලංකාවේ උන්ට දෙන්න ඕනෙ නෑ මෙහෙ ඉදන්ම වැඩ ටික ගන්න පුළුවන් හරිම convenient ආදරෙයි පැලෙන්න හුත්තෝ ආ මෙන්න ඔක්කොම benefits දැන් වැඩ කරපල්ලා වගේ scene එකක් වෙන්නෙ නෑ

    උනත් වෙන්නෙ 500කින් විතර එකෙක්ට

    හැමවෙලේම ඕනම firm එකක් බලන්නෙ pennies on the dollar වැඩ ගන්න, මාසෙට ඩොලර් 6500ක්‌ විතර එහෙ SE එකෙක්ට ගෙවනවට වඩා මෙහෙ එකෙක්ට 800ක්‌ විතර benefits මුකුත් නැතුව දෙන්න උන් කැමති, අපිට මාසෙට ඩොලර් 800ක්‌ 900ක්‌ මදිද කියහන්කෝ, we will always have work don't worry about it
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    දැන් සුද්දෝ අපිට projects දෙන්නෙ ලංකාවේ අපි මහා දස්සයෝ හින්දද නෑනේ
    අපෙන් දෙකයි පනහට වැඩ ගන්නනේ

    ලංකාවේ ඉන්න බුජ්ජිමත් උන් ටික එහෙ ගියාම සුද්දෝ සතුටින් ඉපිලිලා යන්නෙ නෑ

    හානේ හරිම ශෝක් මේගොල්ලෝ මෙහෙට ඇවිල්ලා අපිට ලංකාවේ උන්ට දෙන්න ඕනෙ නෑ මෙහෙ ඉදන්ම වැඩ ටික ගන්න පුළුවන් හරිම convenient ආදරෙයි පැලෙන්න හුත්තෝ ආ මෙන්න ඔක්කොම benefits දැන් වැඩ කරපල්ලා වගේ scene එකක් වෙන්නෙ නෑ

    උනත් වෙන්නෙ 500කින් විතර එකෙක්ට

    හැමවෙලේම ඕනම firm එකක් බලන්නෙ pennies on the dollar වැඩ ගන්න, මාසෙට ඩොලර් 6500ක්‌ විතර එහෙ SE එකෙක්ට ගෙවනවට වඩා මෙහෙ එකෙක්ට 800ක්‌ විතර benefits මුකුත් නැතුව දෙන්න උන් කැමති, අපිට මාසෙට ඩොලර් 800ක්‌ 900ක්‌ මදිද කියහන්කෝ, we will always have work don't worry about it
    true. anith ratawala ewun ekka baluwama lankawe kohomatath mahaloku IT waddo kiyala jathiayak naha average ewun inne
     

    66000V

    Well-known member
  • Jan 6, 2013
    2,255
    1,222
    113
    දැන් සුද්දෝ අපිට projects දෙන්නෙ ලංකාවේ අපි මහා දස්සයෝ හින්දද නෑනේ
    අපෙන් දෙකයි පනහට වැඩ ගන්නනේ

    ලංකාවේ ඉන්න බුජ්ජිමත් උන් ටික එහෙ ගියාම සුද්දෝ සතුටින් ඉපිලිලා යන්නෙ නෑ

    හානේ හරිම ශෝක් මේගොල්ලෝ මෙහෙට ඇවිල්ලා අපිට ලංකාවේ උන්ට දෙන්න ඕනෙ නෑ මෙහෙ ඉදන්ම වැඩ ටික ගන්න පුළුවන් හරිම convenient ආදරෙයි පැලෙන්න හුත්තෝ ආ මෙන්න ඔක්කොම benefits දැන් වැඩ කරපල්ලා වගේ scene එකක් වෙන්නෙ නෑ

    උනත් වෙන්නෙ 500කින් විතර එකෙක්ට

    හැමවෙලේම ඕනම firm එකක් බලන්නෙ pennies on the dollar වැඩ ගන්න, මාසෙට ඩොලර් 6500ක්‌ විතර එහෙ SE එකෙක්ට ගෙවනවට වඩා මෙහෙ එකෙක්ට 800ක්‌ විතර benefits මුකුත් නැතුව දෙන්න උන් කැමති, අපිට මාසෙට ඩොලර් 800ක්‌ 900ක්‌ මදිද කියහන්කෝ, we will always have work don't worry about it
    Sira
     

    Emarald

    Well-known member
  • Jan 2, 2022
    2,432
    4,686
    113
    If you have the talent, there are still great opportunities out there.
    for the less f$%# money and 8+ hours work. ;)

    // මාසෙට ඩොලර් 800ක්‌ 900ක්‌ මදිද කියහන්කෝ, we will always have work don't worry about it //
    අනේ මන්දා ඉතිං.. චාමර මෙහෙ වරෙන්,

    Sad Jimmy Fallon GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

    ------ Post added on Aug 2, 2026 at 9:18 PM
     
    • Haha
    • Sad
    Reactions: 66000V and mall_9n