SLIIT eke

kaspersky

Active member
  • Nov 6, 2008
    578
    240
    43
    Malabe SLIIT eke wifi walata phone eken access wenne kohomada?? monawada hadanna one settings... plz danna kenek kiyannakooooo :(:(:(:(
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    MALABE OR METRO??? GO SPEAK TO A LAB ADMIN IN A LAB..HEL GIVE YOU THE CODE..

    MOKUT KARANNA DEYAK NA..JUST HAV TO ENTER PASWORD WHEN U TRY TO ACCESS..