SLT Fiber මේ වගේ පිස්සු කෙලින්නේ ඇයි බන්
KuKu KoKa Well-known member Feb 17, 2020 1,627 4,421 113 Jun 2, 2021 #1 Reactions: hodakolla, jay-shan and Die-hard
sachith19920726 Well-known member Jan 20, 2011 35,674 11,514 113 34 Crynet Solutions Jun 2, 2021 #3 Reactions: MihiCherub and Die-hard
C CAPITHAN Well-known member Nov 20, 2020 5,454 13,421 113 Jun 2, 2021 #4 ping එක 101 යි. මොන උට්ටේ පයිබර්ද බං ඒ ?
lakki Well-known member Mar 18, 2007 3,963 283 83 Jun 2, 2021 #5 mmrizmy said: Patta slow Click to expand...
B Bounty_Hunter Well-known member Apr 18, 2015 3,418 5,783 113 Jun 2, 2021 #6 hamadame wenne nane ban, idala hitalane wenne, poddak iwasapallako mageth speed eka oya gana mai
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 115,990 2 116,138 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Jun 2, 2021 #8 ADSL එහෙමත් පට්ට ස්ලෝ දැන්.. Reactions: NRTG
Real Slim Shady Well-known member Dec 8, 2013 2,534 1,466 113 මට මතක නෑ! Jun 2, 2021 #9 meheth ehemai
jay-shan Well-known member Jan 3, 2010 4,381 1,871 113 Metaverse Jun 2, 2021 #10 Fuck SLT thieves Mageth dan 3 weeks withara idan ohomai bung dan ai eye indan gannama deyak na. mata wenada 100mbps panalath enawa fiber gatta dawase indan. Reports dapalla banala hondata! gedara inna tike game ekak gahannathna ping fuck wela nisa
Fuck SLT thieves Mageth dan 3 weeks withara idan ohomai bung dan ai eye indan gannama deyak na. mata wenada 100mbps panalath enawa fiber gatta dawase indan. Reports dapalla banala hondata! gedara inna tike game ekak gahannathna ping fuck wela nisa
harindugamlath Well-known member Dec 18, 2008 23,667 1,060 113 Jun 2, 2021 #13 same here. Fiber 2-3mbps wage enne
Absolute Zero Well-known member Mar 31, 2015 13,437 1 17,213 113 −273.15°C Jun 2, 2021 #14 එහෙම අවුලක් නම් නෑ.
Z zXcVx Well-known member Aug 1, 2010 353 497 63 Jun 2, 2021 #15 මචං ඔය නිකම්ම ෆයිබර් නෙමේ SLT පයිබර්, මුලකුරුත් එක්ක නම බැලුවනම් පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑ speed කේස් එකක්නම් නෑ ඒත් මගෙත් ping අවුල්
මචං ඔය නිකම්ම ෆයිබර් නෙමේ SLT පයිබර්, මුලකුරුත් එක්ක නම බැලුවනම් පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑ speed කේස් එකක්නම් නෑ ඒත් මගෙත් ping අවුල්
JBLs Well-known member May 6, 2018 3,564 3,378 113 Jun 2, 2021 #17 fiber 1.37Mbps 50Mbps UP Dialog 2Mbps 3 UP Mobitel 1Mbps .5Up
kalhara96 Well-known member Aug 7, 2010 4,911 2,976 113 අහවල් තැන Jun 2, 2021 #18 yako hutch ekath speed bn SLT fiber ekata wada ada indala indala unlimited flash 10 ekata maru karagaththa eth use karanna widiahk na
yako hutch ekath speed bn SLT fiber ekata wada ada indala indala unlimited flash 10 ekata maru karagaththa eth use karanna widiahk na
The Chairman Well-known member Jan 24, 2012 2,362 3,754 113 70 Jun 2, 2021 #19 Loyalty data 9.9 GB wechcha deyak na.
NRTG Well-known member Oct 19, 2019 41,164 198,743 113 Colombo, Sri Lanka Jun 2, 2021 #20 අවුලක් නෑ බන් අපිට නම් Ping 2 ms, Upload 95.02, Download 46.90 පෙන්නනවා Reactions: TCB Rox, Arumbaya De Almeida and kinkon