SLT GB දන්සැලෙන් අතිරේක දත්ත GB 2 ක් 2015 මැයි මාසය සඳහ&#3

markhaloce

Member
Mar 7, 2013
10,298
677
0
17
The Real North
මට නම් සමහර වෙලාවට 40GB ත් වැඩිද මන්දා.

නොදකිඣ්. උඹ වගෙ උන් නිසා තමා Oකුන්ට ලාබ :(
ය්ක්O බාන්න දෙයක් නෑත්තඣ් ටොරන්ට් එකක් බාල සෛඩ් වෙන්න දාල තියනවනෙ :(
Oකුන්ට එක සතයක් වෑඩියෙන් ලාබ ලබන්න දෙන්න එපා කාලකන්නි :(
අපෙන් ගසාකාල ගසාකාල බිලියන ගනඣ් ලාබ ලබන පල් හොරු :(
 

sachith19920726

Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    දැන් PM box clear කරගෙන ලෑස්තිවෙලා හිටපන් :rofl:
    මම නම් ද.නෑ.දැ.නෑ :P

    0002064B.gif
    0002064B.gif
    0002064B.gif
    0002064B.gif

    පොඩ්ඩා;18276971 said:

    :growl::growl: කට කට වේශි

    ubatath ithin kata piyagena inna ba ne :rofl: :rofl: :rolleyes:



    5r2ueCt.jpg
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    බොට එපා නම් නිකන් හිටු :frown:

    යකෝ 2GB දෙන්නේ තෝරගත්ත 500කට ඒකත් කොටස් 5කට කඩලා :lol:
    ෆෝම් පුරවගෙන හිටපන්කෝ 2GB ගන්න :lol:
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    නොදකිඣ්. උඹ වගෙ උන් නිසා තමා Oකුන්ට ලාබ :(
    ය්ක්O බාන්න දෙයක් නෑත්තඣ් ටොරන්ට් එකක් බාල සෛඩ් වෙන්න දාල තියනවනෙ :(
    Oකුන්ට එක සතයක් වෑඩියෙන් ලාබ ලබන්න දෙන්න එපා කාලකන්නි :(
    අපෙන් ගසාකාල ගසාකාල බිලියන ගනඣ් ලාබ ලබන පල් හොරු :(

    :P මොනවා බාන්නද. ඕන කරන software ටික තියෙනවා, movie නම් බලන්නේ නෑ වැඩියේ, game නම් බාන්නේ dialog වලින්. ඉතින් browsing වලටයි ,youtube videos ටිකට යන data විතරයි. නමුත් ඉතින් කෝකටත් කියලා ඉතුරු කරගෙන ඉන්නවා, සමහර වෙලාවට හදිසියේ ඕන වෙනවා data. :cool:
     

    kmc madushan

    Well-known member
  • Feb 20, 2011
    23,883
    2,103
    113
    LK
    යකෝ 2GB දෙන්නේ තෝරගත්ත 500කට ඒකත් කොටස් 5කට කඩලා :lol:
    ෆෝම් පුරවගෙන හිටපන්කෝ 2GB ගන්න :lol:

    මුල්ම 100 ට දෙන්නේ :dull:
     

    markhaloce

    Member
    Mar 7, 2013
    10,298
    677
    0
    17
    The Real North
    :P මොනවා බාන්නද. ඕන කරන software ටික තියෙනවා, movie නම් බලන්නේ නෑ වැඩියේ, game නම් බාන්නේ dialog වලින්. ඉතින් browsing වලටයි ,youtube videos ටිකට යන data විතරයි. නමුත් ඉතින් කෝකටත් කියලා ඉතුරු කරගෙන ඉන්නවා, සමහර වෙලාවට හදිසියේ ඕන වෙනවා data. :cool:

    එහෙම තමා බඣ්.. මාත් ටෛවෛ සෛරෛස් බරගානක් බාගත්ත.. තව අවුරුදු පහකටවත් බලන්න වෙන්නැ :( :(
    Eත් ඩ්Eට ඉතුරු කල්ල Oකුන්ට ලාබ ලබන්න දෙන්න බෑරිනිසා ඩ්Eට ටික ඉවර කරන්න බැවෙ :යෙස්: