මේ වෙසක් එකට ලේක්හවුස් එක ලග free wifi දන්සලක් තියනවා කියලා අරංචියක් ආවා :cool: unlimited දෙයි නේ
kmc madushan Well-known member Feb 20, 2011 23,883 2,103 113 LK Apr 30, 2015 #81 මේ වෙසක් එකට ලේක්හවුස් එක ලග free wifi දන්සලක් තියනවා කියලා අරංචියක් ආවා unlimited දෙයි නේ
kinkon Well-known member Aug 5, 2007 116,005 2 116,156 113 Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ Apr 30, 2015 #82 අපේ පැත්තට දන්සැල නෑ වගේ..චික්
Thilinacba Well-known member Sep 7, 2006 13,522 2,747 113 May 1, 2015 #83 sachith19920726 said: අපිට නම් හිනා යනව සිංහලයෝ.. ගොඩක් උන් දන්නව ඇයි කියල.. Click to expand...
Sonique Well-known member Oct 22, 2007 25,205 11,235 113 Forest May 1, 2015 #84 GB 2 roll karala gahagaththanan oita wada hoda nadda SLT
chanakamanjula Well-known member Aug 21, 2007 22,294 4,419 113 ඇයි එන්නද May 27, 2015 #88 2gb hamba vune ekath ivarayi
HKavinda Well-known member Dec 23, 2013 54,614 21,196 113 Panadura May 27, 2015 #89 මට හම්බවුනු GB එකක් නෑ SLT එවුන්ගේ බොරුද මන්දා Last edited: May 27, 2015