soft help ekak

WwW.lk

Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    machanla mage computer eke Adobe Dreamweaver CS4 install wenne na.machans la help ekak one plz
    mokawathma wenne na.10k withara downlord kala okkotama ekamai wenne.install wenna dunnama nathuwa yanawa ethanin ehata yanne na
    :)
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    torrent ekak ban.wadakaranawa kiyala frind kenek dunne?ek ekenuth dapuwa wagayak gatthya.kattiya kiwwa wada karanawa kiyala.eth mage wada na ban
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    bro, install karanna kalin me widiyata host file eka wenas karanna..then you don't need to activate..

    wwwwww.png