Someone......

ashan_ok

Member
Aug 19, 2006
5,002
2
0
adddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

tckrockz

Member
Sep 24, 2006
26,754
13
0
ashan_ok said:
adddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ai do??? :P

tckrockz

Member
Sep 24, 2006
26,754
13
0
dewasmitha said:
apo baba,hehe oyata dukath hithenawada:P :P meeee ema nam mama oyata kiyanawada aneeeeeee mewa modestt:no: :no: :P
duka hithnwa halo....:( ohoma muntama kiwama.....:( ada eknk uden ma onl awila thiyene me mawa bite karana ne??? :lol: :lol: :lol:

dewasmitha

Member
Nov 10, 2007
7,019
1
0
tckrockz said:
duka hithnwa halo....:( ohoma muntama kiwama.....:( ada eknk uden ma onl awila thiyene me mawa bite karana ne??? :lol: :lol: :lol:
pissuda mama ema oyawa bite karanawada oya mage malli babane:lol: :lol: :lol: :P
hehe enam mama yanawazzzz,tata:P

tckrockz

Member
Sep 24, 2006
26,754
13
0
dewasmitha said:
pissuda mama ema oyawa bite karanawada oya mage malli babane:lol: :lol: :lol: :P
hehe enam mama yanawazzzz,tata:P
hehehhe bite karane natham kamk na.....:( me awrudata ehema apita monwath dene nada?????:P appo yana epa halo..

dewasmitha

Member
Nov 10, 2007
7,019
1
0
tckrockz said:
hehehhe bite karane natham kamk na.....:( me awrudata ehema apita monwath dene nada?????:P appo yana epa halo..
monada oneeeeeeee,monath hadanne nam ne habai
meeeeeeee mage b day ekata gathu present eka koooooooooo:P