SPA MEGA THREAD

K_ZONE

Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,086
    113
    invoke db "Injected Memory"
    කැට
    ග්‍රැමක්
    මුද්දර
    moknawada me kiyanne? full confuse :unsure: :unsure: :unsure:

    ඔය මම කියලා තියෙන්නෙ බං, අයිස් ගැන,
    අයිස් ගහන උන් සමහරු ඉන්නවා සොම්බි වගේ,,
    හම්බ වෙන හැම සතේම අයිස් ගහන උන්,,
    අයිස් ගහනවා ඇරෙන්න වෙන මොනාවත් නොකරන උන්

    ඒ වගේම තව උන් ඉන්නවා ඇබ්බැහි වෙන්නෙ නැ,
    අරක්කු බොනව, කනවා බොනවා,
    අද ගැහුවොත් තව සතියක් විතර නොගහ ඉන්නවා එහෙම,

    ඒකියන්නේ ආතල් එකට අයිස් ගහන උන්,
    උන් ගහන්නේ අයිස් විතරක් නෙමෙයි ලෝකේ තියෙන හැම ඩ්‍රග් එකක්ම ගහනවා.
    අරක්කු බියර්, ගංජා (ලෝකල් , හැස්, කුශ්, මොරා, හෙම් ඔයික්, කුශ් ඔයිල්), කොකේන්, මශ් රූම්, පිල්, ස්ටැම්ප්, මැන්ඩි, සැල්වියා.ඩී එම් ටී, හැම එකක්ම, සාමන්යෙන් කුඩු ගහන්නේ නැ කුඩු කියන්නේ හෙරොයින්, ඕක එහෙම හිතන දවස් වලට විතරක් ගහන්න බැ, ඒක ඇරෙන්න ඔක්කොම ගහනවා,

    කැටයක් ගහනවා කියන්නේ අයිස් ගහනවා කියන එකට, ඇයිස් එන්නේ කැට කැට, සාමන්යෙන් පැන් තුඩක් විතර කැල්ලක් තනි කෙනෙක් ගහන්නේ,සාමන්යෙන් ඒ එක කැටේකින් දෙපාරක් විතර දුම අදුන්න පුලුවන්, ඒක ඇති පැයකට විතර,
    ග්‍රැමක් කියන්නේ ග්‍රාම් එකක්, අයිස් සාමන්යෙන් ග්‍රැම් එක, බාගේ කාල විදියට ගන්න පුලුවන්,
    මේ දවස් වල නම් බඩු ගනන්, ග්‍රැම් එක 10-12 විතර යන්නේ,

    මුද්දර කියන්නේ ස්ටැම්ප් වලට, ඒක දිව උඩ හරි විදුරුමහේ හරි තියයාගන්න තියෙන්නෙ, තිබ්බම වෙනම ලෝකෙකක්ට යනවා,
    පාට පාට ලයිට් පේනවා, ගහක් දිහා බැලුවොත් ගහ අලියෙක් වෙනවා, අලියා කන්දක් වෙනවා, ඊට පස්සෙ කන්ද අපේ ඇහට පාත් වෙනවා පේනවා,
    බාතෘම් ගියාම බාතෲම් එකේ මාලු නටනවා, කොමඩ් එක ඩොල්ෆින් කෙනෙක් ගෙ කටක් වගේ පේන්නෙ,


     

    mrazeez

    Well-known member
  • Apr 7, 2009
    3,178
    2,040
    113
    Colombo, Sri Lanka.
    මචන් දැනගන්න අහන්නේ high end and luxury type spas වල value added services (therapist interactions, happy endings) provide කරනවද? spa ceylon වගේ ලොකු spa වල එහෙම ඒවත් කරනවද?..
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    මශ් රූම්
    psilocybin hoyaganna nadda 🥴

    මචන් දැනගන්න අහන්නේ high end and luxury type spas වල value added services (therapist interactions, happy endings) provide කරනවද? spa ceylon වගේ ලොකු spa වල එහෙම ඒවත් කරනවද?..
    Foreigners lata denawa locals lata na
    ------ Post added on Aug 6, 2026 at 7:43 PM
     

    Naughty_kiththa

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    2,564
    3,162
    113
    owage monawada karala denne ath gahala denawda ? owage inna genu ubalata blackmail karanne nedda mewage awa kiyala genunta police yata gedara unta kiyanawa kiyala

    @clumsyhulk ayi yako hina ubata 😂
    ------ Post added on Sep 5, 2026 at 7:11 PM
    Un business එකක් කරන්නේ. ඔය main road එක කිට්ටුව නිකන් කඩ කාමරයකුත් ලක්ෂයක් දෙකක් rent එක.. turnover එක ලක්ෂ 50ක් වත් ඇති. හිගන උබලව black mail කරලා උන්ට 😝
     

    lima20

    Well-known member
  • Apr 25, 2016
    1,237
    1,462
    113
    Morally Bankrupt Sri lanka
    Un business එකක් කරන්නේ. ඔය main road එක කිට්ටුව නිකන් කඩ කාමරයකුත් ලක්ෂයක් දෙකක් rent එක.. turnover එක ලක්ෂ 50ක් වත් ඇති. හිගන උබලව black mail කරලා උන්ට 😝
    mawa neweyi yako ehema wela thiyenawa kiyala man ahala thiyenwa kiwwe anika ubata ochara amarau ai ubala ehema karana un wenna aethi 😂