Speed eka athida....?
funybux Well-known member Oct 19, 2008 1,802 36 48 38 walikada Jail May 26, 2009 #3 ado mageth oya speed ekama thama
dilrasan Well-known member Oct 30, 2007 42,818 1 4,881 113 40 හත් ඉලව්වෙ! May 26, 2009 #4 ethida koheda..
niroshan84515 Member Apr 5, 2008 14,208 3 0 Kottawa May 26, 2009 #6 mokakda umbe connection eke speed eka
Lomax Well-known member Jan 6, 2009 3,706 44 48 May 26, 2009 #8 use DUmeter and check mcn! this speed is not ur actuall speed http://www.dumeter.com/download.php
Rhsameera Junior member Dec 7, 2008 306 8 18 In Your Computer May 26, 2009 #12 Machan me Mobitel M3 Walain 3G Speed eka(Not HSPA 3.5G)max spped eka 384kb.384kb walin mehamanam 512 walin meta wada wadi wenna one!!!
Machan me Mobitel M3 Walain 3G Speed eka(Not HSPA 3.5G)max spped eka 384kb.384kb walin mehamanam 512 walin meta wada wadi wenna one!!!
K KARR Member Mar 17, 2009 1,849 35 0 May 26, 2009 #13 Meka kohomada? http://www.elakiri.com/forum/[URL=h...peedtest.net/result/481687208.png[/IMG][/URL]
Thouson Well-known member Mar 25, 2008 1,651 86 48 May 26, 2009 #14 you tube eke nikan play veddi.......speed eka 200kbps vitara enne.......eth eka download karaddi IDM eken 450kbps vitara enava
you tube eke nikan play veddi.......speed eka 200kbps vitara enne.......eth eka download karaddi IDM eken 450kbps vitara enava
Thouson Well-known member Mar 25, 2008 1,651 86 48 May 26, 2009 #15 balapanko you tube eken baladdi ekasiya gaanak enne...uprima 200k enava.......
M madushan92 Active member Apr 11, 2009 683 44 28 33 Nugegoda, SL May 26, 2009 #17 Mobitel 3.5G 3.12mbps package eke speed eka, mata nam ganak ne, eth ithin porondu unu speed 1 nam ne wage
Mobitel 3.5G 3.12mbps package eke speed eka, mata nam ganak ne, eth ithin porondu unu speed 1 nam ne wage
Lomax Well-known member Jan 6, 2009 3,706 44 48 May 26, 2009 #18 KARR said: Meka kohomada? Click to expand... china? i
M madushan92 Active member Apr 11, 2009 683 44 28 33 Nugegoda, SL May 26, 2009 #19 KARR said: Meka kohomada? Click to expand... meka kohomada?