kitisit

Well-known member
  • Mar 1, 2007
    2,087
    141
    63
    uba kohomada try kare? Mama iPhone eke nam use karanwa Spotify. Login wena witharai US VPN ekak onna eta pase onna naha :)
     

    kitisit

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    2,087
    141
    63
    Android play store aken download karanna ba ban, not available.

    wenama .apk eka download karala install karana barida machan? mama nam wadiya Android dane naha, eth uba .apk eka dagoth spotify wala nam udaw karanam :) premium features tika free enable karagana widi uth thiyenwa ;)
     

    ll-MegaMind-ll

    Well-known member
  • May 13, 2011
    4,531
    699
    113
    Dharmayaiobai.org
    wenama .apk eka download karala install karana barida machan? mama nam wadiya Android dane naha, eth uba .apk eka dagoth spotify wala nam udaw karanam :) premium features tika free enable karagana widi uth thiyenwa ;)

    APK danna bayai ban, play store aken thama install karanna ona, premium features wala offline mode enable karanna puluwaoda?
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,041
    113
    Kuwait-Galle
    oka install karath nitharama ubata vpn ekaka haraha thamayi oke sindu ahanna wenne machan..
    nathnam patta app eka oka.
    apple music kuth ela