Starlink ලංකාවට ඩේටා ප්ලෑන් දාල සිංහලු

gnilukshi

Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    Elon මට discount එකක් දුන්නද දන්නේ නෑ. :baffled:
    පුලුවන් නම් US IP එකකින් try කරන්න. img එක update කරා.

    image-2024-10-18-181934496.png

    අඩෝ සුදු හම අයට 10,000/= ද?
     

    Vitamin K

    Well-known member
  • Nov 13, 2022
    1,012
    1,036
    113
    Medicine
    SAT ekata electric consumption kohomada dannawada?

    Edit -

    On average, the Starlink Dishy uses between 45-50 watts in idle mode and 100-150 watts during active use.

    Pissu hadei... 15,000/- internet + Electricity Bill (Avg more than 50 units/month for Sat).
    HAHAHA!

    The Fiber is the best until 2030 for sure!
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Draco Malfoy

    SimMaster

    Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,159
    113
    15000 ට 220Mbps සාදාරනයි කලුවෝ. ලෝකල් කැරියෝ තෙමාගනී වගේ

    Pre order karata mun email ekakwath ewan naa bn oonnam site ekata awith balala ganin seen eke inne elon lokka haha. Habai bn mona hari aulak ehema unoth customer support ehemanam patta slow mn hithanne.. Email ekkata reply enna sathi deka thunak yayi. maath pre order krala thibbe
    ඔවා Outsource කරාම හරියනවා රටින් රටට පොඩි ටීම් එකක් දාන්න ඔනේ
    ------ Post added on Oct 18, 2024 at 7:23 PM
     

    hi.dushan

    Well-known member
  • Jun 29, 2009
    9,092
    10,674
    113
    me kohe ekakda bn. US wala plan eka $120 per month. $35k neme. lankawata wada godak ganan unge pakcage eka.
    device price thama similar.

    https://www.starlink.com/service-plans/personal


    naha nigeria wala price eka 'NGN75,000 per month' . e kiyanne around USD 45.87.
    lankawe price walata godak lagai nigeria wala price.

    https://www.starlink.com/ng/service-plans/personal


    naha, lankawe price godak adui. us wala price eka $120 per month. lankawe price eka $50 per month.
    device price eka thama same around $350.

    adui bn lankawe. us wala price eka $120 per month. lankawe cost eka $50. regional pricing ekka dila thiyenne.


    unta adu karanna puluwan uparimayak athi bn. nigeria walath $50 range eke yanne.
    anith eka lankawata permit eka denna kalin telco company, public eken input ganan one kiyala wada tikak kalane, ekedi aniwa slt, dialog kiyanna athi prices local market damage wenne nathi wenna denna kiyalath

    අහස ලොකුවට වලාකුළු වලින් වැහෙන වෙලාවට අවුල් යනවද මචන් ?
     
    • Like
    Reactions: Draco Malfoy

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    අහස ලොකුවට වලාකුළු වලින් වැහෙන වෙලාවට අවුල් යනවද මචන් ?
    speed adu wena gathiyak thiyei but full amout wenne na mama hithanne. because oka satelite eken ekata switch wenawa. normal sattelite tv waladi wage eka sat ekakata focus wela neme thiyenne. starlink dish eka micro movements karanawa all the time.
     
    • Like
    Reactions: hi.dushan

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,324
    24,532
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    na machan. still starlink labai.
    SLT fiber 60mbps unlimited package eka 26,590i, dialog 200mbps unlimited eka 27,159i.
    unlimited kiwwata daily unlimited banne nane homeuser kenek. heavy downloader kenek inne kalathurakin.
    overall baluwama fibre labayi matanam.
    latancy වැඩියි. upload ශුවර් නෑ, weather එකත් එක්ක consistency නෑ

    image.png
     

    leeroxxroxx

    Well-known member
  • Sep 12, 2012
    4,362
    5,493
    113
    Panadura
    unlimited kiwwata daily unlimited banne nane homeuser kenek. heavy downloader kenek inne kalathurakin.
    overall baluwama fibre labayi matanam.
    latancy වැඩියි. upload ශුවර් නෑ, weather එකත් එක්ක consistency නෑ

    image.png

    ඔය පැකේජ් එක දෙන්නෙ කොලඹ අවට Apartment වලට විතරයි.
     
    • Like
    Reactions: Amith0424

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    සිරාවට. ටෙලිකොම් එකෙ උන්ට out of city 1gbps ගන්න බැරිද තාම.
    WAN MAN වල කැපෑසිටිය මදි ඇති තාම, ඕකුන් ප්‍රොෆිට් කරන්නනෙ බලන්නෙ උපරිම මිනිස්සු හූරන් කාලා infrastructure ගැන ගානක් නෑ උන්ට

    ඇන්ටනාවේ ගාණ ඇහුවමනේ රත් වෙන්නේ
    මෙහෙ වගේ හිගන unlimited නෑ ඕකෙ, solar තියෙන එකෙක්ට රටේ හෙනගැහුවත් පාඩුවෙ වැඩ ටික කරගන්න පුලුවන්
    ------ Post added on Oct 18, 2024 at 7:53 PM
     

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    කැපෑසිටිය මදි කිව්වෙ මොනාවලද
    හිතපන්කො නුවර ඔක්කොම fiber ටික ගිහින් සෙට් වෙන්නෙ නුවර තියෙන slt ඔෆිස් එකට නන්. එතන ඉදන් කොළඹට එන ලයින් එක තියෙන්නෙ 10gbps නන්, gigabit connection 10ක් වත් දීගන්න බෑනෙ. මන් කියන්නෙ 10ක් තියෙනවා කියලා නෙවෙයි ඒට වඩා ඇති, නමුත් කොහෙන් හරි ලිමිට් වෙලා ඕක අප්ඩේට් කරන්නෙ නැතුව පස්ස ගගහා ඇති ඕකුන්