sub ekak

epgehan1

Well-known member
  • Apr 16, 2013
    637
    293
    63
    hell
    me wage sub ekak aragena use krnna puluwn da bn nikn PC ekata plug karala.amp ekak onada ?
    meka 5.1 lg ekak ikman eken set une hometheatr system eka ne..nikn sub ekai speakers 5 witharai

    1zd1vtw.jpg


    :):)
    help
     

    Somapaala

    Well-known member
  • Dec 15, 2010
    12,320
    901
    113
    Kandy
    home theater ekakata aawa ekaknam eka nathuwa use karanna bha amp ekak gahanna wenawa.

    sub ekak widiyata aawanam awulak nha inbuilt amp ekak thiyanawa dirrect denna puluwan audio input ekak