Supliment/ High Protein උදව්වක් - Gym වැඩ්ඩො වරෙල්ල

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    15,368
    13,216
    113
    ඇනිමල් ප්‍රොටින තමයි ගන්න ඕනා. අපි සත්තු මචං. ඕක අමතක කරලා කතා කරන්න බැ. අපි දියුනු උනෙත් මස් කාලම තමයි. ශාක ප්‍රෝටින ගැන කොච්චර කිව්වත්, අපේ ඇගට පහසුවෙන් ඉක්මනින් උරාගන්නේ සත්ත්ව ප්‍රෝටින.
    ශාක වලින් එක පාරටම ඇගට උරාගන්න බැ. අවස්ථා කිහිපයකදි ඇග ඒවා කඩලා කඩලා තමයි ගන්නේ. ශක්තියක් නාස්ති කරනවා. ශාක කිසිවක හම්බවෙන්නැති මස්වල විතරක් තියන ඇමයිනෝ අම්ල තියනවා.
    ශාක කිලෝ ගනන් කන්න වෙනවා මස් ටිකක් ගාලා ගන්න ප්‍රෝටින ප්‍රමාණට ලබාගන්න. අනික ශාක ආශ්‍රිත නිෂ්පාදනයන්⁣ට තමයි වැඩියෙන් ගුණය එකතු කිරිම සදහා මෙඩිෆයි කරන්න වෙන්නේ.

    සෝයා කියන්නේ නීෂ් මාකට් එකක්. මස් ඇලර්ජි හෝ ආගමික විස්වාසය හරස් කෙනෙක්ට හැර ඕක පස්සේ දුවන එක තේරුමක් නැ.
    ශාක කිසිවක හම්බෙන්නෙ නැති මස්වල විතරක් තියෙන ඇමයිනෝ අම්ලෙ කියපන් බලන්න.

    උබ කියන තරන් ඇගට උරාගන්න අමාරුවක් නෑ. Bioavailability එක 10-20% උපරිම අඩු වෙන්නෙ ශාක ප්‍රෝටීන වල.
    මේ ලෝකෙ ඕනෙ තරන් born vegan bodybuilders ලා පවා ඉන්නව.

    එකම දේ amino acid profile එක හරියන විදිහට වර්ග කිහිපයක් කලවම් කරල කන්න ඕනෙ vegan sources වලින් ගන්නවනන්. Soya protein නන් එහෙම ඕනෙත් නැහැ සෝයා වල හොඳ amino acid profile එකක් තියෙනව.

    කෑම වල protein quality එක (amino acid profile & digestibility) මනින්න පිලිගත්ත index එක DIAAS Score එක.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Digestible_Indispensable_Amino_Acid_Score

    ඕකෙන් ගිහිල්ල බලන්න සත්ව ප්‍රෝටීන් සහ ශාක ප්‍රෝටීන් compare කරල. මහ ලොකු වෙනසක් නෑ හරි ශාක ප්‍රෝටීන් ගන්නවනන්.
     

    scurvy

    Well-known member
  • Oct 2, 2008
    33,262
    33,190
    113
    GraphicsGods.com
    www.graphicsgods.com
    ලංකාවෙ හදන සෝයා ප්‍රෝටීන් එක ගැන උඹල මොනවද හිතන්නෙ. දැනට පාවිච්චි කරන අය ඉන්නව නම් මොනවද උඹලගෙ අදහස්. ඒක ප්‍රතිඵලයක් තියෙනවද.
    https://supermass.lk/

    ක්‍රියෙටින් ඇරුනම අතුරු ආබාධ අඩු, ඇඟට අවුලක් නැති ප්‍රෝටීන් වර්ග මොනවද (Vegan or Animal)

    Vegan ප්‍රෝටීන් ගන්න එකයි Animal ප්‍රෝටීන් ගන්න එකයි ගැනත් අනිත් උන්ට දැනගන්න උඹලගෙ අදහස් කියපල්ල.
    Thnx (y):love2:
    Kalu ketha sinhala umbata hariyanne beach eke suddange paka urala lebena protein eka tamai Ponnayo.
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    2,075
    2,155
    113
    Kalu ketha sinhala umbata hariyanne beach eke suddange paka urala lebena protein eka tamai Ponnayo.


    Noted

    sc-jpg.183718
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    15,368
    13,216
    113
    ශාක කිසිවක හම්බෙන්නෙ නැති මස්වල විතරක් තියෙන ඇමයිනෝ අම්ලෙ කියපන් බලන්න.

    උබ කියන තරන් ඇගට උරාගන්න අමාරුවක් නෑ. Bioavailability එක 10-20% උපරිම අඩු වෙන්නෙ ශාක ප්‍රෝටීන වල.
    මේ ලෝකෙ ඕනෙ තරන් born vegan bodybuilders ලා පවා ඉන්නව.

    එකම දේ amino acid profile එක හරියන විදිහට වර්ග කිහිපයක් කලවම් කරල කන්න ඕනෙ vegan sources වලින් ගන්නවනන්. Soya protein නන් එහෙම ඕනෙත් නැහැ සෝයා වල හොඳ amino acid profile එකක් තියෙනව.

    කෑම වල protein quality එක (amino acid profile & digestibility) මනින්න පිලිගත්ත index එක DIAAS Score එක.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Digestible_Indispensable_Amino_Acid_Score

    ඕකෙන් ගිහිල්ල බලන්න සත්ව ප්‍රෝටීන් සහ ශාක ප්‍රෝටීන් compare කරල. මහ ලොකු වෙනසක් නෑ හරි ශාක ප්‍රෝටීන් ගන්නවනන්.
    @emoji diaries මොකෝ බන් HaHa react කරල ශේප් වෙන්නෙ?
    ශාක වලින් ගන්න බැරි අත්‍යවශ්‍ය ඇමයිනෝ අම්ලෙ කියපන්කො.
     
    • Like
    Reactions: Udee KJ

    Udee KJ

    Well-known member
  • Feb 10, 2023
    544
    349
    63
    @emoji diaries @BLACKLIST_MEMBER @olu bakka තව දන්න දේවල් කියමු හැමෝටම දැනගන්න :love2:

    walidagdu gal enna balanawa pre-workout walata.
    BCAA අරන් වැඩක් තියද? සමහරු කියනව එච්චර තේරුමක් නෑ කියල. side effects මොනවත් තියෙනවද ?
    ------ Post added on Feb 20, 2024 at 10:54 AM
     
    Last edited: