sanoka

Well-known member
  • Dec 6, 2007
    5,152
    1,239
    113
    Surf.jpg


    machanla Lankawe kohed ban iganaganna puluwan places thiyenne:D..mama mara
    asa scene ekak thamai meka:P...danna evun innawanam comment ekaka damuko..
    balanna...
     

    sanoka

    Well-known member
  • Dec 6, 2007
    5,152
    1,239
    113
    maxxa 1 day rent eka surf board ekakata 1000/= ekak aran thaniyama iganagannawa..nethnam gilila merenawa..:lol: