Suththe rate power outages

RandomGuy

Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Battaramulla area eke me dawas wala nitharama current gihin enawa. Ubalage paththeth mehemada?

    Me rate inna huththalata nikan ugannala, rate minissu sky high taxes gewalath thama berida ban ceb eke ammata hukana ballonta interrupts nathuwa current denna?
     
    Last edited:

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    කරන්ට් කපනවා ආයෙත්...ඊයෙත් පැයකට වැඩියි කරන්ට් නෑ

    eka welawakata kapanawa newei mehe. ekaparata current gihin enawa ayeth. nitharama wenawa.​
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,988
    40,881
    113
    ප්‍රයිවටයිස් කරොත් ඔය වගේ ප්‍රශ්ණ ගොඩක් දුරට හරියනවා. රජය හරියට කරොත් සල්ලි පිට යන්නෙ නෑ. මේ ප්‍රශ්න සේරම මැනේජ්මන්ට් වල අවුල්. සේවකයොත් හොඳ නෑ.
     

    Thunderhawk

    Well-known member
  • Nov 19, 2013
    2,926
    1,343
    113
    අපි බණ්ඩාරගම

    මේදවස්වල මෙහෙත් එහෙමයි


    ඉන්න හිතෙන රටක් :rofl::rofl:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    අපි බණ්ඩාරගම

    මේදවස්වල මෙහෙත් එහෙමයි


    ඉන්න හිතෙන රටක් :rofl::rofl:

    Ayeth giya...
    Me welawata thamai widulibala mandale wesige puthalage ammalata hukanna hithenne..
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,289
    1
    61,746
    113
    Mother Earth
    Are you still suffer troublesome when outages? and It's annoying too ! :growl:

    Then go for a Branded UPS is the solution...
    318vxvgde3L.jpg


    PM me for details...

    -powerd by CEB-
     
    Last edited: