Battaramulla area eke me dawas wala nitharama current gihin enawa. Ubalage paththeth mehemada?
Me rate inna huththalata nikan ugannala, rate minissu sky high taxes gewalath thama berida ban ceb eke ammata hukana ballonta interrupts nathuwa current denna?
Me rate inna huththalata nikan ugannala, rate minissu sky high taxes gewalath thama berida ban ceb eke ammata hukana ballonta interrupts nathuwa current denna?
Last edited:



