TAB.LK වලින් Tablets ,Phones ගන්න බලනව නම් දෙවරක් සිතන්න
Tab.lk නැත්තම් Extreme Technologies Lanka (Pvt) Ltd ලංකාවෙ තියෙන ටැබ් විකුණන සමාගමක්, වෙබ් අඩ්වියක්.
මොවුන්ගේ වංචා ගැන කියන්නයි මම ලෑස්ති වෙන්නෙ.
මම මොවුන්ගේ වෙබ් අඩවියෙන් ටැබ්ලට් එකක් මිලට ගත්ත 16/09/2015, රු.55900කට. එවෙලෙම කතා කරල සල්ලි ටිකත් bank transfer කළා. පැය 12කින් ටැබ් එක ලැබෙයි කිව්ව. දවස් 2ක් බලා හිටිය ආවෙ නෑ. කතා කළාම කිව්ව courier service එකෙන් පැකේජ් එක නැති කරල එයාල ආපහු එවන්නම් කියල. තව දවස්2ක් බලා හිටිය ආවෙ නෑ. කතා කළාම කිව්ව ඒක එව්වෙ නෑ ස්ටොක් නෑ කියල. 62000කට තියෙන එකක් ගන්න කිව්ව. තවත් 6000ක් වියදම් කරන්න බැරි නිසා මම කිව්ව මට සල්ලි ආපහු දෙන්න කියල.
අදට එහෙම කියල දවස් 12ක් වෙනව තාම සල්ලි හම්බුනේ නෑ. චෙක් එකක් පෝස්ට් කළාලු registered post එකේ දවස් 4ක් තිස්සෙ මට තාම ඒක ආවෙ නෑ බැංකු ගිණුමට දවස් දෙකක් තිස්සෙ සල්ලි දානව කියනව දාල නෑ.
කිහිපදෙනෙක්ටම මේ කරදරේ වෙලා තිබෙනවා.
mn iphone 6 ekak gaththa ungen 112,000 kata 2015 july maseh, sep maseh akeh display akeh balck mark ekak ava ,unta kiyapuma un kiyanava maru karannath bahalu , eka hadala denna puluwan wenneh , phone aken ma awula avanam puluwan lu mageh athin nam wela thiyenneh mn salli denna oneh lu display eka danna
un ganakota kiuweh 3 yrs warranty thiyanava kiyala
One to One Replacement Warranty thiyanava kiuwa
mn kalin hithuweh sinhala aya kiyala
passeh danneh hambayo kiyala
http://www.tab.lk/
https://www.facebook.com/extremelanka?fref=ts
මේ වගේ මිනිස්සු රවට්ටන එවුන්ට ඉන්න දෙන්න හොඳ නෑ.
මේ කතාව පුළුවන් හැමෝටම කියන්න.
Tab.lk නැත්තම් Extreme Technologies Lanka (Pvt) Ltd ලංකාවෙ තියෙන ටැබ් විකුණන සමාගමක්, වෙබ් අඩ්වියක්.
මොවුන්ගේ වංචා ගැන කියන්නයි මම ලෑස්ති වෙන්නෙ.
මම මොවුන්ගේ වෙබ් අඩවියෙන් ටැබ්ලට් එකක් මිලට ගත්ත 16/09/2015, රු.55900කට. එවෙලෙම කතා කරල සල්ලි ටිකත් bank transfer කළා. පැය 12කින් ටැබ් එක ලැබෙයි කිව්ව. දවස් 2ක් බලා හිටිය ආවෙ නෑ. කතා කළාම කිව්ව courier service එකෙන් පැකේජ් එක නැති කරල එයාල ආපහු එවන්නම් කියල. තව දවස්2ක් බලා හිටිය ආවෙ නෑ. කතා කළාම කිව්ව ඒක එව්වෙ නෑ ස්ටොක් නෑ කියල. 62000කට තියෙන එකක් ගන්න කිව්ව. තවත් 6000ක් වියදම් කරන්න බැරි නිසා මම කිව්ව මට සල්ලි ආපහු දෙන්න කියල.
අදට එහෙම කියල දවස් 12ක් වෙනව තාම සල්ලි හම්බුනේ නෑ. චෙක් එකක් පෝස්ට් කළාලු registered post එකේ දවස් 4ක් තිස්සෙ මට තාම ඒක ආවෙ නෑ බැංකු ගිණුමට දවස් දෙකක් තිස්සෙ සල්ලි දානව කියනව දාල නෑ.
කිහිපදෙනෙක්ටම මේ කරදරේ වෙලා තිබෙනවා.
mn iphone 6 ekak gaththa ungen 112,000 kata 2015 july maseh, sep maseh akeh display akeh balck mark ekak ava ,unta kiyapuma un kiyanava maru karannath bahalu , eka hadala denna puluwan wenneh , phone aken ma awula avanam puluwan lu mageh athin nam wela thiyenneh mn salli denna oneh lu display eka danna
un ganakota kiuweh 3 yrs warranty thiyanava kiyala
One to One Replacement Warranty thiyanava kiuwa
mn kalin hithuweh sinhala aya kiyala
passeh danneh hambayo kiyala
http://www.tab.lk/
https://www.facebook.com/extremelanka?fref=ts
මේ වගේ මිනිස්සු රවට්ටන එවුන්ට ඉන්න දෙන්න හොඳ නෑ.
මේ කතාව පුළුවන් හැමෝටම කියන්න.
Last edited:

මුන්ට කියලා වැඩක් නෑ.....!! 

