tharuksha123 said:awla thiyenne ekakwah dl wenne na dan![]()
Sahathika aththa kenthiya pita kara ganna baruwa inne!!!!!!chint said:![]()
![]()
![]()
ekathamai dload wenna dala giyia!
![]()
![]()
![]()
![]()
mata hithena eva methana kiyanna ba!



plzz ikmanata hadannakoo nathnam wena widiyak hari kiyannako!GTRZ said:Thanks bro. All credit goes to ShafraZ and Pixel VFX team.
chint said:![]()
quote]
Me gethaluwa Nam Me welaway hethiyatha Hemothama Muhuna denda wela thiyenawa wage....
Hmm.. Math Me athdekematha muhuna dunna..
Apitha Thawath Tika welawak Ewasanda wey wage...
Mama dunnu theme eka hamathanama hodata wada wage!!chint said:![]()
![]()
![]()
ekathamai dload wenna dala giyia!
![]()
![]()
![]()
![]()
mata hithena eva methana kiyanna ba!
mata wena site ekaka link ekak denna puluwannda?maxxamaxxa said:epama wenawa ekaknam wena site ekakawath nadda?