Titanic đŸšĸ

manjulabw

Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    9e3ZKv9.jpg


    viTxa0E.jpg


    ceKeoST.jpg


    āļ§āļē⎒āļ§āˇāļąāˇ’āļšāˇŠ āļąāˇāˇ€ āļ…āļ´āˇ’ ⎄⎒āļ­āļąāˇŠ ⎄⎒āļ§āˇ’āļē⎚ āļ‡āļ¸āļģ⎒āļšāļąāˇŠ āļ¸āˇ’āļąāˇ’āˇƒāˇŠāˇƒāˇ” āļœāļ¸āļąāˇŠ āļœāļ­āˇŠ āļąāˇāˇ€āļšāˇŠ
    āļšāˇ’āļēāļŊāļąāˇš āļąāļ¸āˇ”āļ­āˇŠ āļ¸āˇš āļ āˇāļģ⎊āļ§āˇŠ āļ‘āļš āļļāļŊ⎄āļ¸
    āļ­āˇšāļģ⎙āļē⎒ āļģāļ§āˇ€āļŊ⎊ āļšāˇ“āļēāļš āļąāļ¸āˇŠ āļ¸āˇ’āļąāˇ’āˇƒāˇŠāˇƒāˇ” āļŊāļ¸āļē⎒āļąāˇŠ
    āļ¸āˇšāļšāˇš āļœāļ¸āļąāˇŠ āļšāļŊāˇāļ¯ āļšāˇ’āļēāļŊ...
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: somalal

    KingCM

    Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    Chart eka baluwama penawa statistic walin 1st class ekata rescue mission ekedi piority eka dila ita passe 2nd class and then 3rd clas kiyala....​
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    1st class ekata thma priority diila tynne... anith nationalities inda heethuwa thma "Amrican dream" concept eka nisa amarica walta migrate wenda yana aya......
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    āļšāļ§āˇ”āļšāļģāˇāļŊāļœāļ¸
    Chart eka baluwama penawa statistic walin 1st class ekata rescue mission ekedi piority eka dila ita passe 2nd class and then 3rd clas kiyala....​
    āļ’āļšāļąāˇš āļ‘āļšāļ§ āˇ†āˇƒāˇŠāļ§āˇŠ āļšāˇŠāļŊāˇāˇƒāˇŠ āļšāˇ’āļēāļąāˇŠāļąāˇš. āļšāˇ‘āļ¸ āļļ⎓āļ¸ āļ´āˇ„āˇƒāˇ”āļšāļ¸āˇŠ ⎀āļœāˇšāļ¸ āļ…āļąāļ­āˇ”āļģāļšāˇŠ āļ‹āļąāˇāļ¸āļ­āˇŠ āˇ†āˇƒāˇŠāļ§āˇŠ āļšāˇŠāļŊāˇāˇƒāˇŠ ⎃⎐āļŊāļšāˇ’āļŊ⎒ ⎄āļ¸āˇŠāļļ⎙āļąāˇŠāļąāˇš.
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    āļ’āļšāļąāˇš āļ‘āļšāļ§ āˇ†āˇƒāˇŠāļ§āˇŠ āļšāˇŠāļŊāˇāˇƒāˇŠ āļšāˇ’āļēāļąāˇŠāļąāˇš. āļšāˇ‘āļ¸ āļļ⎓āļ¸ āļ´āˇ„āˇƒāˇ”āļšāļ¸āˇŠ ⎀āļœāˇšāļ¸ āļ…āļąāļ­āˇ”āļģāļšāˇŠ āļ‹āļąāˇāļ¸āļ­āˇŠ āˇ†āˇƒāˇŠāļ§āˇŠ āļšāˇŠāļŊāˇāˇƒāˇŠ ⎃⎐āļŊāļšāˇ’āļŊ⎒ ⎄āļ¸āˇŠāļļ⎙āļąāˇŠāļąāˇš.
    :no::no::no:

    umba dannawa ehema nea kiyala neda :rolleyes:
     

    Similar threads