TradingView Premium help 😍

හෙනයා

Well-known member
  • May 23, 2014
    16,912
    17,141
    113
    Kottawa
    අනික් උන්ට හොරු කිය කිය බනින අමුම අමු කැරි හොරා...

    ලීගලි ඊමේල් ගොඩක් හදන්න පුලුවන්ලු..

    අනේ හුකේ බායි 🤌:lol:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,703
    87,083
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    අනික් උන්ට හොරු කිය කිය බනින අමුම අමු කැරි හොරා...

    ලීගලි ඊමේල් ගොඩක් හදන්න පුලුවන්ලු..

    අනේ හුකේ බායි 🤌:lol:

    පුපේ ඇරපු එකක් මතක් වෙලා රිදුනද බයිසන්? 🙈😹

    අකවුන්ට් වැඩේ නං කරගත්තා. ✌️😎
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,628
    75,620
    113
    අනික් උන්ට හොරු කිය කිය බනින අමුම අමු කැරි හොරා...

    ලීගලි ඊමේල් ගොඩක් හදන්න පුලුවන්ලු..

    අනේ හුකේ බායි 🤌:lol:
    ලොල් ගෑනිව සුද්දන්ට විකුනලා එදාවේල හොයාගන්න අමු ගොඩේ හුක්කෙන්නෙක් බන් මූ. ලොරි ටොක්ස් දීලා පස්සෙ ත්‍රෙඩ් දාල අහනවා application එකක් email account හද හද දිගටම trial වලින් දුවන්නෙ කොහොමද කියලා. ඊටපස්සෙ තව ලැජ්ජ නැතුව ඒක හොරකමක් නෙවී, උගෙ අයිතිවාසිකමක් වගේ ලයින් එකකුත් defend කරනවා. 🤭 🤭
     
    • Haha
    Reactions: හෙනයා

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,703
    87,083
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ලොල් ගෑනිව සුද්දන්ට විකුනලා එදාවේල හොයාගන්න අමු ගොඩේ හුක්කෙන්නෙක් බන් මං.

    skeleton-meme.gif