TRC එක දෙන්න යන්නේ සිංහලුන්ට පැනි බේරෙන්න(M3

Aruna119

Well-known member
  • Jul 7, 2014
    9,544
    2,581
    113
    85
    පලංචියේ............................
    TRC එක දෙන්න යන්නේ සිංහලුන්ට පැනි බේරෙන්න(M3

    ශ්‍රී ලංකා ෆේස්බුක් පරිවර්තන සමූහය කිව්වහම කාටත් මතක් වෙනවා ඇත්තේ පහුගිය දවස් වල සමාජ මාධ්‍ය වාරණයත් සමගම පුවත්පත් ගවන්විදුලි වැඩසටහන් මගින් කරලියට ආපු සංවිධානයක් ගැන.ඉතිං මේ සංවිධානය මීට ප්‍රථම Facebook ,Google Translate වගේ සමාජ මාධ්‍ය ජාල වෙබ් අඩවි සහ යෙදුම් වලට සිංහල භාෂාව එක් කිරීමට කටයුතු කරපු සංවිධානයක්.

    විවිධ වූ සමාජ ජාල වෙබ් අඩවි/යෙදුම් වලට සිංහල භාෂාව එක් කරත් ලංකාවටම ආවේනික වූ සමාජ මාධ්‍ය අඩවියක් නොමැති කමේ ලොකු අඩුපාඩුවක් පහුගිය දවස් වල සමාජ ජාල අඩවි වාරණයත් එක්ක මුළු ශ්‍රී ලංකා වාසීන්ට තදින්ම දැනුනු නිසා ශ්‍රී ලංකා පරිවර්තන සමූහය විසින් ලංකාවටම ආවේනික වූ සමාජ ජාල යෙදුමක් මේ වනවිට නිර්මාණය කර එය වැඩි දියුණු කරගෙන යමින් පවතිනවා.

    මෙම සමාජ ජාල යෙදුම දැනට Android මෙහෙයුම් පද්ධතියට පමණක් සීමා වන අතර නොදුරු අනාගතයේදී IOS මෙහෙයුම් පද්ධතියටත් හදුන්වාදීමට බලාපොරොත්තු වන අතර මෙම යෙදුම ලබාගැනීමට Google Play Store හි SLTC නමින් සෙවීම මගින් ලබාගත හැකිය.තවද පහත සදහන් link එක මගින්ද මෙම යෙදුම ඔබට ලබාගත හැකිය.

    කතෘ අයිතිය - Yasiru Kuruwitage
    https://play.google.com/store/apps/details?id=sswsoft.srilankatranslationcommunity

    39105892_2141256752655551_8212393875621281792_n.jpg
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: LokuSEEN

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    ඕනෙම ආණ්ඩුවක ඉන්න බත් බැලයන්ට ආතල් ගන්න අපේ පවුද්ගලිකත්වය නැති කර ගන්නේ මොකද. අපි නම් ගනී ඔය ගූ ගොඩවල්.
     

    Aruna119

    Well-known member
  • Jul 7, 2014
    9,544
    2,581
    113
    85
    පලංචියේ............................
    ඕනෙම ආණ්ඩුවක ඉන්න බත් බැලයන්ට ආතල් ගන්න අපේ පවුද්ගලිකත්වය නැති කර ගන්නේ මොකද. අපි නම් ගනී ඔය ගූ ගොඩවල්.


    එ්කනන් අැත්ත එ්ත් චීනේ වගේ වෙයිද දන්නේ නෑ..:dull:
     

    LokuSEEN

    Well-known member
  • Mar 1, 2018
    625
    234
    63
    මේ ඇප් දාගන්න කලින් දෙපාරක් හිතන්න​. මේ ඇප් එකකට පුළුවන් අපි කරන කියන දේවල් දැන විස්තර එකතු කරන්න​. ඒක අපේ පෞද්ගලිකත්වයට හානියක්