ube oya link eken log wena users la wa hadaganin macahan, e users la ta kiyanna tawa ayata eyalage link denna kiyala, ehema pahalata oyagema link eken patan ganna pirisak hadaganna.
oya ube fb yaluwanta ehema ube link eka dipan mekata add wenna kiyala
gmail hari ube mail eke inna ayatath mail dapan machan

ela machan. ohoma advice karanna to everyone... mage aluth payment eka awa.. ikmanata update wuna ai danne ne
![]()
good one brow

mama register wela dan dawas 3k withara wenwa thama activation link eka awe nane
Bump
Hey, join me on tsū, a social network that shares the revenues with us. Check it out: www.tsu.co/trsama

machan check ur spam folder, or register again. servers wala podi awlak thibba last few days, dannam ok. Load eka wadi nisa ehema wune...
meke chat karanna barida machan
