tsu තුල ඉක්මනින්ම මුදල් සෙවීමට පහසුම මග [tsu Guide]

sinhaba

Active member
  • Mar 4, 2013
    582
    72
    28
    Ado mama thama $ 0.00
    Help ekak diyalla...
    http://tsu.co/****

    ube oya link eken log wena users la wa hadaganin macahan, e users la ta kiyanna tawa ayata eyalage link denna kiyala, ehema pahalata oyagema link eken patan ganna pirisak hadaganna.

    oya ube fb yaluwanta ehema ube link eka dipan mekata add wenna kiyala

    gmail hari ube mail eke inna ayatath mail dapan machan
     
    Last edited by a moderator:

    jolySira

    Well-known member
  • Mar 16, 2013
    1,311
    462
    83
    ube oya link eken log wena users la wa hadaganin macahan, e users la ta kiyanna tawa ayata eyalage link denna kiyala, ehema pahalata oyagema link eken patan ganna pirisak hadaganna.

    oya ube fb yaluwanta ehema ube link eka dipan mekata add wenna kiyala

    gmail hari ube mail eke inna ayatath mail dapan machan

    ela machan. ohoma advice karanna to everyone... mage aluth payment eka awa.. ikmanata update wuna ai danne ne:confused:

    rsqtxx.jpg
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Another FAIL Project. Google උත් කොරා.. තනිකර යුටියුබ් එකමත් අනික් පැත්ත ගැහුවා. android කියල ඔ එස් එකක් ගහගෙන ගුගල් ප්ලස් ප්‍රොමෝට් කරගන්න නැටුව නැටිල්ල තරන් සොසල් නෙට්වරක් එකක් ප්‍රමෝට් කරන්න නටපු එකෙක් මේ ලෝකේ කොහෙවත් නැහැ. ෆේස්බුක් එකට ගේමක් වත් නැහැ.

    එහෙව් එකේ ඔය ජරාවට මම නං ගිහින් නිකන් කාලේ කන්නි කරගන්නේ නැහැ. නිකන් මගේ ඊමේල් ගිනුමේත් ඊමෛල් පිරෙන එක විතරයි වෙන්නේ.
     

    jolySira

    Well-known member
  • Mar 16, 2013
    1,311
    462
    83
    mama register wela dan dawas 3k withara wenwa thama activation link eka awe nane

    machan check ur spam folder, or register again. servers wala podi awlak thibba last few days, dannam ok. Load eka wadi nisa ehema wune...
     

    jolySira

    Well-known member
  • Mar 16, 2013
    1,311
    462
    83
    meke chat karanna barida machan

    thama naha machan. but man staff ekata katha kara, eyala eka consider karanawa kiwwa langadima. like PayPal integration. thama 1 week ne ban, issarahata godak dewal enawa, just wait and see :)