TVS Wego ඉස්කූටරේ පදින,පැදපු නංගිලා මල්ලිලා

Dan_Bilzerian

Member
Apr 10, 2015
292
41
0
TVS Wego ඉස්කූටරේ පදින,පැදපු නංගිලා මල්ලිලා

කවුද ඉන්නේ කිරියේ. .:rolleyes:

දැනට ලංකාවේ use කරන Indian Scooters වලින් මගේ හිත ගියේ TVS Wego එකට විතරයි. .ලක්ෂෙකට වගේ 2011,2012 අවුරුදුවල කරපුවා ගන්න එක අවුල්ද. .:baffled::rolleyes:

අළුතෙන්ම ගන්නවනම් ලක්ෂ දෙක පනිනවානෙ බං. . :angry::angry:
 

pc kush

Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,623
    2,132
    113
    math ekak gatta,dan 1 year withara wenawa,awulak kiyanna nam na,habai petrol nam karanne 45k withara wage.habai dan aluthin awith thiyena yamaha RZ eka looking matanam
     
    • Like
    Reactions: Dan_Bilzerian

    ashenchanaka

    Well-known member
  • Jan 25, 2015
    1,401
    222
    63
    Sapekshawa beluwama wego thamai hoda.
    1. Metal issarahai pitipassei.
    2 dio ekata wada petral karanwa.
    3 body balance technology eka patta wego eke.yama zr eka mam pedala beluwa break gahaddi wisi wenawa bn awl.
    4 usb charger
    5 seat eka ussannenethuwa petral ghnna puluwan
    6 digital meter eka
    7 anith schooter ekka bladdi sadarana price eka.
    8 issaraha podi ges tank ekak thiyan ynna ida thiyei.

    Onna oya hethu balalamamath gaththe wego 2016
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Dan_Bilzerian

    Dan_Bilzerian

    Member
    Apr 10, 2015
    292
    41
    0
    Sapekshawa beluwama wego thamai hoda.
    1. Metal issarahai pitipassei.
    2 dio ekata wada petral karanwa.
    3 body balance technology eka patta wego eke.yama zr eka mam pedala beluwa break gahaddi wisi wenawa bn awl.
    4 usb charger
    5 seat eka ussannenethuwa petral ghnna puluwan
    6 digital meter eka
    7 anith schooter ekka bladdi sadarana price eka.
    8 issaraha podi ges tank ekak thiyan ynna ida thiyei.

    Onna oya hethu balalamamath gaththe wego 2016

    mama ganna beluwe 2012 wage reg karapu ekak ban. .seat eka yata full face helmet ekak danna puluwanda?
     

    The pk

    Well-known member
  • Sep 9, 2016
    1,412
    96
    63
    Bollywood
    Sapekshawa beluwama wego thamai hoda.
    1. Metal issarahai pitipassei.
    2 dio ekata wada petral karanwa.
    3 body balance technology eka patta wego eke.yama zr eka mam pedala beluwa break gahaddi wisi wenawa bn awl.
    4 usb charger
    5 seat eka ussannenethuwa petral ghnna puluwan
    6 digital meter eka
    7 anith schooter ekka bladdi sadarana price eka.
    8 issaraha podi ges tank ekak thiyan ynna ida thiyei.

    Onna oya hethu balalamamath gaththe wego 2016

    Dio වල් වගේ පොන්න විදියට නැතුව ලයිට් එක හැන්ඩල් එකේ තිබීම

    ලොකු ටන්කියක් දාන් යන්න පුලුවන්නෙ බන් Dio එකේ
     
    • Like
    Reactions: Dan_Bilzerian