UC Browser එකට adobe flash වැඩ කරන්නෙ නැද්ද?
kavindu84 Well-known member Mar 7, 2017 3,725 1,272 113 matara Jun 5, 2018 #1 UC Browser එකට adobe flash වැඩ කරන්නෙ නැද්ද?
kavindu84 Well-known member Mar 7, 2017 3,725 1,272 113 matara Jun 5, 2018 #2 csaranga46 said: bump Click to expand... thanks
Bart_Allen Well-known member Jan 23, 2018 2,546 3,899 113 Speed force Jun 5, 2018 #3 Uc පාවිච්ච් කරන්න එපා බං. ඕක තනිකරම අපේ details උස්සන browser එකක්. ඕක කලයක් playstore එකෙන් අයින් කරලත් තිබ්බා. උන් හදන එක app එකක් වත් පාවිච්ච් කරන්න එපා කියලා කියන්නේ.
Uc පාවිච්ච් කරන්න එපා බං. ඕක තනිකරම අපේ details උස්සන browser එකක්. ඕක කලයක් playstore එකෙන් අයින් කරලත් තිබ්බා. උන් හදන එක app එකක් වත් පාවිච්ච් කරන්න එපා කියලා කියන්නේ.
kavindu84 Well-known member Mar 7, 2017 3,725 1,272 113 matara Jun 5, 2018 #4 Bart_Allen said: Uc පාවිච්ච් කරන්න එපා බං. ඕක තනිකරම අපේ details උස්සන browser එකක්. ඕක කලයක් playstore එකෙන් අයින් කරලත් තිබ්බා. උන් හදන එක app එකක් වත් පාවිච්ච් කරන්න එපා කියලා කියන්නේ. Click to expand... https://guru.lk/ eke thiyana video download karanna puluwan eken witharai bn.
Bart_Allen said: Uc පාවිච්ච් කරන්න එපා බං. ඕක තනිකරම අපේ details උස්සන browser එකක්. ඕක කලයක් playstore එකෙන් අයින් කරලත් තිබ්බා. උන් හදන එක app එකක් වත් පාවිච්ච් කරන්න එපා කියලා කියන්නේ. Click to expand... https://guru.lk/ eke thiyana video download karanna puluwan eken witharai bn.
Hayao Well-known member Sep 11, 2009 37,530 4,726 113 ♪ p1ɹoʍ uʍo ʎɯ uı ♥♫ Jun 5, 2018 #5 kavindu84 said: https://guru.lk/ eke thiyana video download karanna puluwan eken witharai bn. Click to expand... CM browser?
kavindu84 said: https://guru.lk/ eke thiyana video download karanna puluwan eken witharai bn. Click to expand... CM browser?
kavindu84 Well-known member Mar 7, 2017 3,725 1,272 113 matara Jun 5, 2018 #6 Hayao said: CM browser? Click to expand... akanan baluwe ne
kavindu84 Well-known member Mar 7, 2017 3,725 1,272 113 matara Jun 5, 2018 #7 N sriyantha said: up Click to expand... ela
kavindu84 Well-known member Mar 7, 2017 3,725 1,272 113 matara Jun 5, 2018 #9 slickdeath said: Use via Click to expand... therunneee
slickdeath Well-known member Sep 3, 2014 3,413 1,678 113 Jun 5, 2018 #11 kavindu84 said: therunneee Click to expand... Via browser kiyala ekak thynwa. Eka daganna