Mara siddi lankawe wenne.....
Eyawa dana gessuwalu.... paw banz...
ade ehemanam mama gihin photo gannawameee geeni EDUM NETHUWA DANA GAHAGANNA HADANNE
ekata tamai den dangalanne![]()
photo witarakma nemai itin 
මොනා වුනත් කිසිම මනුස්සෙයෙක්වත් එහෙම දන ගස්සවන්න බෑ.........
එක මානව හිමිකම් කඩකිරීමක් තමා

ගිය පාර වගේ මේ පාරත් රෙදි ගලවගනියි වගේ.....
හොද හොද සෙල්ලං එලිවෙන ජාමෙට....
නියමය් කෙල්ලේ ඕකුන් ආණ්ඩුවේ ඉඩමක් හොරට අල්ලාගෙන සුද්දන්ට රෙදි කඩයක් දාල විකිනෙන්නේ නෙතුව අපිට විකුනන්න ඇවිල්ලා අපිටම පාට් එක දානවා .මුන්ට මොන බලයක් තියෙනවද කෙනෙක්ව දැනගස්සන්න්න ඒ මදිවට ඒ ෆොටෝ හැම තෙනටම බෙදන්න ,වරදක් උන පලියට



rupilayak horakam karath laksahayak horakam karath horakama horakamamay..Ane ban ubalatath ithin oka maha loku hora kamak unane me lankawe wenne oya wage 12,750.00 hora kanda ban????????????????????
Me lanka we nam inne nam moda yakku....

මොනා වුනත් කිසිම මනුස්සෙයෙක්වත් එහෙම දන ගස්සවන්න බෑ.........
එක මානව හිමිකම් කඩකිරීමක් තමා
rupilayak horakam karath laksahayak horakam karath horakama horakamamay..
ekata nawa arathakatana denna eka mahama moda kamak![]()


