Ukraine වලට රුසියාව වැඩේ දෙනවා

shamrincool

Well-known member
  • Jan 6, 2011
    1,189
    65
    48
    machan unge rate prasna godak tiyagena e wage gemak denna baha...
    ehema dunnot russia walata wada untat sambadaka wetenawa.. russia walata eka ganak na ekai un baya natte indiayawa ehema nemei un wena ratawal wala godak investments tiyanawa...


    wediya oni na lankawe kochchara tiyanawada wahana, steel, 3 wheeler tawa indian company.. mewa okkoma nati wenawa podi keellakata maragattot...

    anit patten jaffna ewunta wenama ratak misak indiayawa join wenna oni na, mokada ehema join unot lankawata wada hapan nisa :)
    yep. untat sambadaka watuna bn poddak kalekata kalin oya rocket research scene 1ta un ganatawath gathe na. un kara unga rocket research 1.