Ukraine වල සාප්පු සන්කීර්නයක් Flat. එක මිසයිලයයි.

dxx

Well-known member
  • Dec 26, 2011
    18,501
    22,171
    113
    ෆ්ලැට් වෙන්නම දීල ඒකනම්..පොන්න යුක්‍රේන් ජනපති හැංගිලා මිනිස්සු තමා මැරෙන්නේ..අපේ ඵකා වගේමයි උෟත්
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,182
    54,932
    113
    Colombo
    Internet_Explorer_8_logo_5.jpg
     

    PrasangaSPerera

    Well-known member
  • Jul 18, 2020
    7,390
    13,167
    113
    පොම්න පුටින්ටත් පුළුවන් වටේට කුඩු කර කර ඉන්න විතරයි.

    අපිට තෙල් ටිකක් දෙන්න බෑ :dull:
    තෝ වාගෙ කළු, කැත, කොට නිකම්මුන්ට තෙල් දිදී හිටියම වටේටම නෙළන්නෙ තෝද බොල... :ROFLMAO:
     

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    UK un tikath habak.. US unge stock market eka Lept wegena yanawa.. Putin uncle thamath gahanawa.. unge Rata ada watey heta watey kiyala balagena inna Europe un tikath lept wenawa Fuel prices wadi wela.. Ukraine karayata unge Infra hadaganna thawa
    russian un godak me yuddeta support. Afghan vala sebalu marrddi virudda unata ukraine vala mareddi virudda ven na
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    thisNameIsForElakiri

    Well-known member
  • Sep 2, 2017
    9,669
    10,258
    113
    UK un tikath habak.. US unge stock market eka Lept wegena yanawa.. Putin uncle thamath gahanawa.. unge Rata ada watey heta watey kiyala balagena inna Europe un tikath lept wenawa Fuel prices wadi wela.. Ukraine karayata unge Infra hadaganna thawa aurdu baraganak yay Yudde nawathunath..
    Me okkoma drama ekak mchn ! 100 years market cycle eka complete wenna putin reason ekak hadala dunna!
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    Riduna pumka Antare

    Well-known member
  • Jun 25, 2022
    1,043
    992
    113
    26
    Panadura ahasa yata
    ෆ්ලැට් වෙන්නම දීල ඒකනම්..පොන්න යුක්‍රේන් ජනපති හැංගිලා මිනිස්සු තමා මැරෙන්නේ..අපේ ඵකා වගේමයි උෟත්
    කවුද මගේ තාත්තට එක එක ඒවා කියන්නේ.මාව ආවජාතකයෙක් කලාට මන් තරහා නෑ සෙලන්ස්කි අප්පච්චී🥹.අම්මා කිව්වා ඔයා කොල්ලෝ කාරයෙක් නිසා divorce උනා කියලා.බයිඩන් අයියයි බොරිස් අයියයි එක්ක සතුටින් ලිංගික ජීවිතය ගෙනියන්න අප්පච්චී😍.

    උපුටා ගන්නා ලදී
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    පුටිං කාරයා දවසෙන් ආන්ඩුව මාරු කරල උගෙ පඹයෙක් යුක්‍රෙනෙට පත් කරන්න ගියේ බෙලරුස් වල ලුකශැන්කො වගේ. වැඩේ ගැස්සුන එකෙන් දැන් සෑහෙන්න මැරෙනව. මම හිතන්නෙ දැනට දෙපැත්තෙම එකතුව 30000ක්වත් අඩුම මැරිල ඇති හමුදා වල එවුන් පහු ගිය මාස කීපයේදි

    ඌ පිලිගත්තොත් වඩේ ගැස්සුනා කියල උගෙ පට්ටම ගහල යනව. ඉතින් මිනිස්සු ලක්ශ ගානක් මලත් පුටින් නම් ගෙදර යන්නෙ නෑ සොරි කියල.

    නන්දසේනයත් ඒ හැටි වෙනසක් නෑ. ගොබ්බයා කියල පිලිගන්නෙම නෑනෙ
     
    • Like
    Reactions: TCB Rox and gayan.w

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,827
    21,147
    113
    adala nene
    පොම්න පුටින්ටත් පුළුවන් වටේට කුඩු කර කර ඉන්න විතරයි.

    අපිට තෙල් ටිකක් දෙන්න බෑ :dull:
    ඔයාගෙ ඇ@ දෙක නියුක් කරගන්න කතා කියන්න එපා
     
    • Sad
    Reactions: Solo Rider