ලොකෙට යුද්දෙ ගගා මුන් ආතල් එකෙ ජොගින් කර කර ඉන්නවා නෙ

පූටින් අන්කල්ට බැනලා නූක් වෙන්න ආසද?පොම්න පුටින්ටත් පුළුවන් වටේට කුඩු කර කර ඉන්න විතරයි.
අපිට තෙල් ටිකක් දෙන්න බෑ![]()
Ow honde aye un meheta hamudawak ewanne na...kelinma puk wela yaiපූටින් අන්කල්ට බැනලා නූක් වෙන්න ආසද?![]()

Lankava hamotama naya nisa kavruth gahana ekak na bnOw honde aye un meheta hamudawak ewanne na...kelinma puk wela yai![]()
පොම්න පුටින්ටත් පුළුවන් වටේට කුඩු කර කර ඉන්න විතරයි.
අපිට තෙල් ටිකක් දෙන්න බෑ![]()
තෝ වාගෙ කළු, කැත, කොට නිකම්මුන්ට තෙල් දිදී හිටියම වටේටම නෙළන්නෙ තෝද බොල...පොම්න පුටින්ටත් පුළුවන් වටේට කුඩු කර කර ඉන්න විතරයි.
අපිට තෙල් ටිකක් දෙන්න බෑ![]()
russian un godak me yuddeta support. Afghan vala sebalu marrddi virudda unata ukraine vala mareddi virudda ven naUK un tikath habak.. US unge stock market eka Lept wegena yanawa.. Putin uncle thamath gahanawa.. unge Rata ada watey heta watey kiyala balagena inna Europe un tikath lept wenawa Fuel prices wadi wela.. Ukraine karayata unge Infra hadaganna thawa
Me okkoma drama ekak mchn ! 100 years market cycle eka complete wenna putin reason ekak hadala dunna!UK un tikath habak.. US unge stock market eka Lept wegena yanawa.. Putin uncle thamath gahanawa.. unge Rata ada watey heta watey kiyala balagena inna Europe un tikath lept wenawa Fuel prices wadi wela.. Ukraine karayata unge Infra hadaganna thawa aurdu baraganak yay Yudde nawathunath..
තෝ වාගෙ කළු, කැත, කොට නිකම්මුන්ට තෙල් දිදී හිටියම වටේටම නෙළන්නෙ තෝද බොල...![]()
කවුද මගේ තාත්තට එක එක ඒවා කියන්නේ.මාව ආවජාතකයෙක් කලාට මන් තරහා නෑ සෙලන්ස්කි අප්පච්චී🥹.අම්මා කිව්වා ඔයා කොල්ලෝ කාරයෙක් නිසා divorce උනා කියලා.බයිඩන් අයියයි බොරිස් අයියයි එක්ක සතුටින් ලිංගික ජීවිතය ගෙනියන්න අප්පච්චීෆ්ලැට් වෙන්නම දීල ඒකනම්..පොන්න යුක්රේන් ජනපති හැංගිලා මිනිස්සු තමා මැරෙන්නේ..අපේ ඵකා වගේමයි උෟත්
ඔයාගෙ ඇ@ දෙක නියුක් කරගන්න කතා කියන්න එපාපොම්න පුටින්ටත් පුළුවන් වටේට කුඩු කර කර ඉන්න විතරයි.
අපිට තෙල් ටිකක් දෙන්න බෑ![]()