Elazzzzzzz
REP++++
Thanks 4 da info
+++
thanks! rep+
good post!
වටිනා ලිපියක් මචන්..
rep+
එලස්
thanks allpatta

ohoma karanna one ne digatama power eka tiyenawa nam
mokada power eka tiyena welawata kohomath ups eka charge wela tiyenne and battery eka use wenne ne
ඔව් මචන් ඒත් අතර මැදදි ලයිට් ගියොත් අව්ල
මටත් ඔය අව්ල තියෙනවා බන්එල මුලදී නම් ups එක ගොඩක් වටිනව් දැන් නම් මහ වදයක් වෙලා තියෙන්නේ ඕන කරද්දී සද්දයක් එනවා,හොරෙන් on කරන්න වත් බැ.+රේප්




patta
rep3+
thanksniyamay ela...........................

උබ කොහෙද බන්ela thread..matanam ups ekak thama oni wela na..ape paththatanam current yanne awruddatama 1ka parak wage thama..![]()

thanksGood post![]()

thanks machnGood post
but
You must spread some Reputation around before giving it to sameerasadaru again![]()
