නියම පෝස්ට් එකක් මචන් එළ එළ මේ වගේ ත්රෙඩ් එකකිරි එකේ අයට බලාගන්නත් එක බෙදා ගැනීම ගැන සතුටුයි !

අනේ උබේ යූපීඇස්,ඕක අයින් කරලා තියා ගනින් පාන් ගෙඩියක්,ලයිට් ගියහම කන්න හරි පුලුවන්මගෙ යු පි ඇස් එක තියෙන්නෙ නමටකරන්ට් ගිය ගමන් මුලින්ම ඔෆ් වෙන්නෙ ඒක
වටින ත්රෙඩ් එකක් අරවා දෙන්න බැලු පස්සෙ දෙන්නම්
ජයවේවා![]()
..

කලු පූසා;11944483 said:Computer eka off karala thibboth UPS eka wedi kalayak use karanna puluwan

තෑන්ක්ස් බබිනියම පෝස්ට් එකක් මචන් එළ එළ මේ වගේ ත්රෙඩ් එකකිරි එකේ අයට බලාගන්නත් එක බෙදා ගැනීම ගැන සතුටුයි !

විදුලි කෙවනි මදි නිසා යූ පී ඇස් එක පාවිච්චිකරන්නෙඅනේ උබේ යූපීඇස්,ඕක අයින් කරලා තියා ගනින් පාන් ගෙඩියක්,ලයිට් ගියහම කන්න හරි පුලුවන්..
බෑ බෑ ඒවා මේ දැන්ම ඔනෑ
තෑන්ක්ස් මචන්![]()
එකට පංගෙඩියක් තියලා අහවල් එකක් කරන්නද
උබ කීවේ ඒක තිබ්බට කිසි වැඩක් නෑ කියලාවිදුලි කෙවනි මදි නිසා යූ පී ඇස් එක පාවිච්චිකරන්නෙඑකට පංගෙඩියක් තියලා අහවල් එකක් කරන්නද


ඔව් බන් එකෙන් වැඩැක් නැඋබ කීවේ ඒක තිබ්බට කිසි වැඩක් නෑ කියලා![]()
පල්ග් පොඉන්ට් මදි නිසා එක පාවිච්චිකරන්නෙ
අහ්හ් ප්රගියා.....ඔව් බන් එකෙන් වැඩැක් නැපල්ග් පොඉන්ට් මදි නිසා එක පාවිච්චිකරන්නෙ
![]()
හලො.... හදවතCaptain ජැක් ස්පැරෝ;11950947 said:අහ්හ් ප්රගියා.....
දැක්ක කල්........

සල්ලි සල්ලි බලන්නේ නැතිව ගනින් අලුත් එකක්ඔව් බන් එකෙන් වැඩැක් නැපල්ග් පොඉන්ට් මදි නිසා එක පාවිච්චිකරන්නෙ
![]()

ඔව් බන් එකෙන් වැඩැක් නැපල්ග් පොඉන්ට් මදි නිසා එක පාවිච්චිකරන්නෙ
![]()


