US flight වලට allow කරපු නැති එක මේ කේස් එකේ හොද නරක දෙකම තියනව. Positive එක තමා ඔය යුද්ධ සීන් එක දිගටම ඇදෙනකොට oil suppliersලට කියල තෙල් ගන්න එක තව තව අමාරු වෙනව. එතකොට රටවල් අතර diplomatically කතා කරගෙන මොනවහරි කරගන්න එක කරන්න සිද්ධ වෙන ඉඩ කඩ වැඩි. අර trump මුල් කාලෙ හැම රටකටම tax ගැහුවම ටික කාලයක් ගිහින් ඒ ඒ රටවල් කතා කරගෙන tax එක අඩු කරගත්තනෙ. ඒ වගේ. එතකොට ඉරානෙ පොඩ්ඩක් shape එකේ තියාගන්න එක ඇගට ගුණයි. එතකොට අර US War plane මෙහෙ බස්සන්න ඉඩ දුන්නෙ නැති එකට පොඩි ලකුණක් දාගෙන තියාගන්න පුළුවන්. මොකද US කියල උන් අපිට තෙල් නැව් එවන්නෙ නෑ.
දැන් negative කේස් එක තමා, කියන්නන් වාලෙ කට කියවන්න ඕන දේවලුත් තියනව ඕන නැති දේවලුත් තියනව. අනුර වැඩ්ඩ වගේ ඕක parliament එකේ කියන්න ඕන නැතිව තිබ්බ එකක් තමා ඕක. parliament එකේ කිවුව නිසා තමා ඕක blow up උනේ ලෝකෙම. ඊට කලින් ඔය කේස් එක හෙන minor neutral incident එකක් විදිහට තිබ්බෙ. අනුර හිතුවද දන්නෙ නෑ ඒක කිවුවහම හෙන ලොකු එකක් වෙයි කියල. ඕක නොකිය හිටිය නං shape එකේ කවුරුවත් වැඩිය දන්නෙ නෑ ඒක normal incident එකක් විදිහට ගලාගෙන යනව. ඒත් දැන් ඕක international media වල පත්තු වෙන්නෙ Sri Lanka Iran වලට support එක දෙනව වගේ එකකින්. මේ වෙලාවෙ ලෝකෙ වෙන පොඩි market fluctuation එකකටත් price හෙන ගහල හෙල්ලිල යන ලංකාව වගේ පොඩි රටක් දෙපැත්තම balance කරන් ඉන්න දැනගන්න ඕන.
හොදට නරකට දෙකට කටමය කියන්නෙ නිකන් නෙමේ
දැන් negative කේස් එක තමා, කියන්නන් වාලෙ කට කියවන්න ඕන දේවලුත් තියනව ඕන නැති දේවලුත් තියනව. අනුර වැඩ්ඩ වගේ ඕක parliament එකේ කියන්න ඕන නැතිව තිබ්බ එකක් තමා ඕක. parliament එකේ කිවුව නිසා තමා ඕක blow up උනේ ලෝකෙම. ඊට කලින් ඔය කේස් එක හෙන minor neutral incident එකක් විදිහට තිබ්බෙ. අනුර හිතුවද දන්නෙ නෑ ඒක කිවුවහම හෙන ලොකු එකක් වෙයි කියල. ඕක නොකිය හිටිය නං shape එකේ කවුරුවත් වැඩිය දන්නෙ නෑ ඒක normal incident එකක් විදිහට ගලාගෙන යනව. ඒත් දැන් ඕක international media වල පත්තු වෙන්නෙ Sri Lanka Iran වලට support එක දෙනව වගේ එකකින්. මේ වෙලාවෙ ලෝකෙ වෙන පොඩි market fluctuation එකකටත් price හෙන ගහල හෙල්ලිල යන ලංකාව වගේ පොඩි රටක් දෙපැත්තම balance කරන් ඉන්න දැනගන්න ඕන.
හොදට නරකට දෙකට කටමය කියන්නෙ නිකන් නෙමේ