VEHICLE DUTY (TAX) හරියටම වැඩි වෙන්නෙ මෙහෙමයි(VIDEO)

madbrucelee

Well-known member
  • Dec 13, 2008
    1,116
    195
    63
    අන්තිමටම VEHICLE DUTY (TAX) හරියටම වැඩි වෙන්නෙ මෙහෙමයි(VIDEO)

    අන්තිමටම හරියටම VEHICLE DUTY (TAX) වැඩි වෙන්නෙ මෙහෙමයි !!!

    TOYOTA VITZ, JAPAN ALTO, SUZUKI WAGONR සමග අනිත් CAR වල TAX වෙනස් වෙන්නෙ මෙහෙමයි (විඩියෝ එකෙන්).


     
    Last edited:

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Videi walata data nasthi karanna one na meke serana thiyanawa :lol:

    duty_hike_ek.jpg
     

    madbrucelee

    Well-known member
  • Dec 13, 2008
    1,116
    195
    63
    Ekenuth video hadala higaa kanna balanne. Thuuu nodakin. Ammawa vikunapan oita hodai.

    Ane Gon Harako Hama ekatama Baila kiyawannna epa ...
    Ubala wage unta mona hoda content haduwath wadak tiyenawada bun gossipma tamai hariyanne...
    Yako youtube video hadana hama ekama ehenan uba kiyana eka karanna oana.
     

    madbrucelee

    Well-known member
  • Dec 13, 2008
    1,116
    195
    63
    Ado vitz walata kalin thibba tax eka adu wenne nadda.? Share una ne ehema ekak.?

    Machan Finance Minitry eken Pissu keliya 2 parak issue kara Tax changes.
    palaweni para adu karala tibbata 2 weni para dapu eken Old Tax ekai New Tax ekenui wadi value eka gaththe. Eaka nisa Vitz, Civic 1000cc wage ewage Tax change ekak na :)
     

    hitback

    Member
    Nov 15, 2014
    6,177
    350
    0
    Ane Gon Harako Hama ekatama Baila kiyawannna epa ...
    Ubala wage unta mona hoda content haduwath wadak tiyenawada bun gossipma tamai hariyanne...
    Yako youtube video hadana hama ekama ehenan uba kiyana eka karanna oana.

    Oita hodai padurak elan higaaa kaapan gon kariya. :rofl:
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    Ekenuth video hadala higaa kanna balanne. Thuuu nodakin. Ammawa vikunapan oita hodai.

    ekanam atta ban. ara wasangatha car tike gana wedi wela athi yantama netnam tawa issarahata parata ginn husmak ganna hambawenna ne pare ea taramata wahana :D