Video Editing

L Style

Well-known member
  • Nov 20, 2010
    1,487
    339
    83
    Kandy
    මචන්ලා. නොදුටු ලොකය youtube channel එකෙ වගෙ images වලින් video
    Edit කරන්න කොහොමද. මන් දන්න විදිහට adobe premier එකෙන් තමා edit කරන්නෙ. Video esiting දන්න කට්ටිය පොඩ්ඩ්ක් කියල දෙන්නකො. Adobe premier download කරගන්න link එකත් දෙන්න crack එකත් සමග. Intel i3 6GB RAM එකට premier new version එක වැඩ කරයිද
     

    shopwaiter

    Well-known member
  • Jan 25, 2019
    976
    656
    113
    salli hamba kerennama youtube channel ekak patan ganna epa ban. mama pereida ekak haduwa channel ekak athal ekata mama evay eken gena ewa unboxing review wage ewa. danata ewage ewa kerenne videos 3 k
    haduwa. quality ekata awa videos nam.