Virtual Debit card?

SimMaster

Well-known member
  • Dec 16, 2015
    9,881
    13,158
    113
    machan meke card nos cancel karala/ apita one vidiyata wenas karanna puluwanda ?
    Sampath Vishwa eken card center ekata message ekak dala card eka cancel karala re apply karanna puluwan machan
    Frimi call center katha karala virtual card eka cancel karala aya aluth ekak passe app eken ganna puluwan
     
    • Like
    Reactions: Emios and lilman

    astrin

    Well-known member
  • Oct 9, 2022
    552
    670
    93
    මේ වර්ටුඅල් එක ශොප් වලට පේමන්ට් කරන්න ගන්න පුලුවන්ද ?
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,600
    67,952
    113
    bank wala debit card bank accounts cancel karanne netuwa tiboth mokada ban wenne godak kal? account eka use karanne netuwa?
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,850
    23,549
    113
    මේ වර්ටුඅල් එක ශොප් වලට පේමන්ට් කරන්න ගන්න පුලුවන්ද ?
    Frimi ල physical card එකකුත් දෙනව ඔය වැඩේට. වර්චුවල් එකයි ෆිසිකල් එකයි වෙන වෙනම කාඩ් විදිහට හැබැයි තියෙන්නෙ. ඒක ඉතින් කේස් එකක් නෑ දෙකම ඇප් එකෙන් හින්ද.
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,189
    1
    16,051
    113
    Frimi gedara idanma gatta

    Video call ekk ganno mataka widiyata
    Easy setup
     

    Voldemort Bro

    Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    bank wala debit card bank accounts cancel karanne netuwa tiboth mokada ban wenne godak kal? account eka use karanne netuwa?
    Dormant wenawa. Bota branch ekata gihin hadaganna wenawa aye. Over 10yrs wage dormant unot un e salli walin staff eke ewnta badu gassawanawa
     
    • Haha
    Reactions: Emios