Virtusa එකේ වැඩ කරන / කරපු උන් කව්ද ඉන්නේ ?

HI_BIX

Active member
  • Nov 4, 2021
    144
    163
    43
    1670525536088.png


    මේ දවස් වල තත්වේ කොහොමද කම්පැනියේ යන උන්ට මැරෙනකන් වැඩද ?
    1 JAVA SSE ATL TL සැලරි රේට්ස් කොහොමද යන්නේ දල වශයෙන්
    2 work life balance එක කොහොමද ?
    3 increments/bonuses,
    4 culture
    5 people
    6 growth
    7 WFH ද වැඩ කරන්නේ ?
    8 salary pegging
    වැඩ කරන උන්/ හිටපු උන් ඉන්නවා නම් ටිකක් කියන්න පුලුවන්ද ?

    bump එකක් හරි දාගෙන යමල්ලා !!
     

    u_make_me_sick_

    Well-known member
  • Oct 1, 2011
    11,521
    7,318
    113
    View attachment 191366

    මේ දවස් වල තත්වේ කොහොමද කම්පැනියේ යන උන්ට මැරෙනකන් වැඩද ?
    1 JAVA SSE ATL TL සැලරි රේට්ස් කොහොමද යන්නේ දල වශයෙන්
    2 work life balance එක කොහොමද ?
    3 increments/bonuses,
    4 culture
    5 people
    6 growth
    7 WFH ද වැඩ කරන්නේ ?
    8 salary pegging
    වැඩ කරන උන්/ හිටපු උන් ඉන්නවා නම් ටිකක් කියන්න පුලුවන්ද ?

    bump එකක් හරි දාගෙන යමල්ලා !!
    Ask them at the interview..
     

    Satan_at_Hell

    Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    2012-2017 කාලේදී හිටිය මචන්. ඒ කලේ අද්දැකීම් අනුව කියන්නම්, අලුත් තත්වය නම් දන්නේ නෑ.

    1 JAVA SSE ATL TL සැලරි රේට්ස් කොහොමද යන්නේ දල වශයෙන් ?
    දැන් තත්වය නොදනිමි.අනික මම Java නෙවෙයි.

    2 work life balance එක කොහොමද ?
    ලොකු වරදක් නෑ.එත් project wise ඒක වෙනස් වෙනවා.මම හිටියේ DBA role එකේ, support Project වල(BT, CSG වල එහෙම).
    BT එකේ එහෙම pressure එක වැඩි. රෑ ශිෆ්ට් එහෙම සෙට් උනාම වෙන ලයිෆ් එකක් ඇත්තෙම නෑ. උදේට බෝඩිමට ගිහින් දවසෙම නිදියනවා, හවස් වෙද්දී ආයේ වැඩට යනවා. Java practise එකේ එහෙම සින් එකක් නැතිව ඇති.

    3 increments/bonuses, - ලොකු දෙයක් නෑ. එකත් project wise ඒක වෙනස් වෙනවා. support Project වල project allowance එකක් හම්බෙනවා. PM ට ගොට්ට අල්ලපු උන්ට ඉක්මනට ප්‍රොමෝෂන් එහෙම සෙට් උනා.

    4 culture - ලොකු වරදක් නෑ. professional environment එක තියෙනවා. වැඩ අඩු නම් හවසට T බීලා පය බාගයක් විතර කැරම් ගහල එනවා අපි ඒ කාලේ. project එකක් නැතිව bench ඉන්න උන් නම් ඒ කලේ කලේම එක.

    5 people - හොදයි මට හම්බුනු උන් නම්. සමහර PM ල නම් අවුල් ඉතින්, ඒවා කොහෙත් එහෙම නෙහ්. HR එකත් වරදක් නෑ, මම skill assessment එකට letters, visa එකට pay slips එහෙම ගද්දි ටක්ගාල කරලා දුන්න.

    6 growth - නොට් මච් ග්රෝව්ත්.

    7 WFH ද වැඩ කරන්නේ ? - දැන් තත්වය නොදනිමි.

    8 salary pegging - දැන් තත්වය නොදනිමි.

    හොප් දැට් හෙල්ප්ෆුල්.
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    pegging nehe. man danna taramin. habai ..incentive ekak wenama denawa wage matakai . but i m not sure.
     

    HI_BIX

    Active member
  • Nov 4, 2021
    144
    163
    43
    2012-2017 කාලේදී හිටිය මචන්. ඒ කලේ අද්දැකීම් අනුව කියන්නම්, අලුත් තත්වය නම් දන්නේ නෑ.

    1 JAVA SSE ATL TL සැලරි රේට්ස් කොහොමද යන්නේ දල වශයෙන් ?

    දැන් තත්වය නොදනිමි.අනික මම Java නෙවෙයි.

    2 work life balance එක කොහොමද ?
    ලොකු වරදක් නෑ.එත් project wise ඒක වෙනස් වෙනවා.මම හිටියේ DBA role එකේ, support Project වල(BT, CSG වල එහෙම).
    BT එකේ එහෙම pressure එක වැඩි. රෑ ශිෆ්ට් එහෙම සෙට් උනාම වෙන ලයිෆ් එකක් ඇත්තෙම නෑ. උදේට බෝඩිමට ගිහින් දවසෙම නිදියනවා, හවස් වෙද්දී ආයේ වැඩට යනවා. Java practise එකේ එහෙම සින් එකක් නැතිව ඇති.

    3 increments/bonuses, - ලොකු දෙයක් නෑ. එකත් project wise ඒක වෙනස් වෙනවා. support Project වල project allowance එකක් හම්බෙනවා. PM ට ගොට්ට අල්ලපු උන්ට ඉක්මනට ප්‍රොමෝෂන් එහෙම සෙට් උනා.

    4 culture - ලොකු වරදක් නෑ. professional environment එක තියෙනවා. වැඩ අඩු නම් හවසට T බීලා පය බාගයක් විතර කැරම් ගහල එනවා අපි ඒ කාලේ. project එකක් නැතිව bench ඉන්න උන් නම් ඒ කලේ කලේම එක.


    5 people - හොදයි මට හම්බුනු උන් නම්. සමහර PM ල නම් අවුල් ඉතින්, ඒවා කොහෙත් එහෙම නෙහ්. HR එකත් වරදක් නෑ, මම skill assessment එකට letters, visa එකට pay slips එහෙම ගද්දි ටක්ගාල කරලා දුන්න.

    6 growth - නොට් මච් ග්රෝව්ත්.

    7 WFH ද වැඩ කරන්නේ ? - දැන් තත්වය නොදනිමි.

    8 salary pegging - දැන් තත්වය නොදනිමි.

    හොප් දැට් හෙල්ප්ෆුල්.
    Thanks for the honest review
     
    • Like
    Reactions: Satan_at_Hell

    ArnoDorian

    Well-known member
  • Jul 25, 2017
    890
    483
    63
    Interned at Virtusa back in 2015 as a SE.

    1 JAVA SSE ATL TL සැලරි රේට්ස් කොහොමද යන්නේ දල වශයෙන්
    Dont know
    2 work life balance එක කොහොමද ?
    Depends on the project
    3 increments/bonuses,
    Don't know
    4 culture
    Depend on the team/project. For me it was great
    5 people
    Most are good, some have biasness and favoritism
    6 growth
    For me it was good
    7 WFH ද වැඩ කරන්නේ ?
    Don't know
    8 salary pegging
    Don't know
     

    HI_BIX

    Active member
  • Nov 4, 2021
    144
    163
    43
    Interned at Virtusa back in 2015 as a SE.

    1 JAVA SSE ATL TL සැලරි රේට්ස් කොහොමද යන්නේ දල වශයෙන්
    Dont know
    2 work life balance එක කොහොමද ?
    Depends on the project
    3 increments/bonuses,
    Don't know
    4 culture
    Depend on the team/project. For me it was great
    5 people
    Most are good, some have biasness and favoritism
    6 growth
    For me it was good
    7 WFH ද වැඩ කරන්නේ ?
    Don't know
    8 salary pegging
    Don't know
    Thanks for share
    whats the project machan ?