Man Visual Studio .net valin web site ekak haduva.. Ekaparak debug karala run kala, kisima aulak nathuva run una.. Kisima venasak nokara thava parak debug kalama mehema error ekak enava..


Mokada me??? Mekata mokada karanne...????
Plz help me yaluvane..... Loku hadissiyak...



Mokada me??? Mekata mokada karanne...????

Plz help me yaluvane..... Loku hadissiyak...

