ane kawru hari web developer kenek mata udaw karanna :(
tcpik Well-known member Oct 11, 2007 2,183 89 48 http://hollywoodvfx.blogspot.com/ Aug 19, 2010 #1 ane kawru hari web developer kenek mata udaw karanna
kat4ever Well-known member Jun 22, 2007 1,392 431 83 Aug 19, 2010 #2 machan mama web developer kenek nam nemei.danna deyak nam kiyannam.ko itin uba ahala nane purasne