Windows 10 දැන් වේස ගෑනි වෙලා නේ? හිරිකිතයි....

  • Oct 16, 2013
    3,326
    1,885
    113
    Nugegoda
    අවුරදු ගානක් යූස් කරේ windows 10 ltsb එක. bluetooth receiver app එකක් දාගන්න ඕන කමටම අලුත් windows 10 pro ගැහුව. ගූ හැත්තෑවයි.
    එක එක ජරා ඇපස් Built-in තියෙනව
    ඒව ඔටෝ අප්ඩේට් වෙනව.
    අපිට කියන්නැතුවම ඇප්ස් ඉන්ටෝල් කරනව.
    ටොරන්ට් වගේ ලබ්බක් ඔබල දැන් මේකට. අපේ පීසී වලින් තමයි අනිත් උන්ට Updates ඩිලිවරි කරන්නෙ ඩේට කනව. මේව ඔෆ් කරන්න කියල කීයක් තැන්වල කරන්න කියලද?
    මළ ජරාවක් බං දැන්නම් වින්ඩොස් කියන්නෙ.
     

    akshanz 2.0

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    2,063
    3,398
    113
    IN YOUR MIND RIGHT NOW!
    hariyata windows 10 daganin bn boruwata ka gahan nathuwa. mata nam ehema prashnayak wela na clean wiindows os ekak download karagena key ekk buy karala daganin. ubata wage prashnayak nathuwa athi katawath kohomath normall updates tikkk tyenawa thamai. ewa me loku ganan yanne na KB MB walin thamai yanne. os eka fully update unata passe idala hitala chuti chuti mb files update wenawa ewa danennewath na
     

    Gwynbleidd

    Well-known member
  • Aug 7, 2020
    11,903
    22,240
    113
    Kaer Morhen
    thewitcher.com
    අවුරදු ගානක් යූස් කරේ windows 10 ltsb එක. bluetooth receiver app එකක් දාගන්න ඕන කමටම අලුත් windows 10 pro ගැහුව. ගූ හැත්තෑවයි.
    එක එක ජරා ඇපස් Built-in තියෙනව
    ඒව ඔටෝ අප්ඩේට් වෙනව.
    අපිට කියන්නැතුවම ඇප්ස් ඉන්ටෝල් කරනව.
    ටොරන්ට් වගේ ලබ්බක් ඔබල දැන් මේකට. අපේ පීසී වලින් තමයි අනිත් උන්ට Updates ඩිලිවරි කරන්නෙ ඩේට කනව. මේව ඔෆ් කරන්න කියල කීයක් තැන්වල කරන්න කියලද?
    මළ ජරාවක් බං දැන්නම් වින්ඩොස් කියන්නෙ.
    1.remove karahaki pre loaded ewa
    2.set metered connection denna
    3.delivery optimazation d khd kyl tynw eka eka off karanna
    4.XP or Linux daganna, nttn apple ekak ganna
    5.hama ektm thread danna epa.
    6.google kara nan mewt uttr hoya gnn pulwun 10mins yai max
    7.phone ekath apple ekak ganna
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    දෙයියනේ දෙයියනේ දෙයියනේ...
    doge-mom-wearing-saree-female-meme-template-.jpg
     
  • Oct 16, 2013
    3,326
    1,885
    113
    Nugegoda
    hariyata windows 10 daganin bn boruwata ka gahan nathuwa. mata nam ehema prashnayak wela na clean wiindows os ekak download karagena key ekk buy karala daganin. ubata wage prashnayak nathuwa athi katawath kohomath normall updates tikkk tyenawa thamai. ewa me loku ganan yanne na KB MB walin thamai yanne. os eka fully update unata passe idala hitala chuti chuti mb files update wenawa ewa danennewath na

    උබල මොනව උනත් පට්ට ලකී ඈ...
    තමන්ට හොරා පීසී එකේ එක එක මගුල් ඉන්ටෝල් වෙන එක නෝමල් දෙයක් විදියට දැනෙන එකම පට්ටම වාසනාවක්.
    මට ඒ වගේ දේවල් පට්ට ස්කෙචි.
     
    • Like
    Reactions: akshanz 2.0

    meeka

    Well-known member
  • Oct 1, 2008
    5,494
    6,344
    113
    උබල මොනව උනත් පට්ට ලකී ඈ...
    තමන්ට හොරා පීසී එකේ එක එක මගුල් ඉන්ටෝල් වෙන එක නෝමල් දෙයක් විදියට දැනෙන එකම පට්ටම වාසනාවක්.
    මට ඒ වගේ දේවල් පට්ට ස්කෙචි.

    Monada ehema install wenne? danaganima pinisa ahanne. Hama tanama nawaththanna oni na. one shot group policy walin auto update nawattala oni welawata witharak update karaganna puluwan.
     

    vito

    Well-known member
  • May 5, 2008
    10,967
    1
    12,309
    113
    අදාළ නෑ නේ
    උබට ඔය කොම්පියුටර් වැඩේ හරියන්නෙ නැහැ.. ඕක දීපං අර ෆ්‍රී වයිෆයි ඉල්ලගෙන එන ළමයෙකුට
    දීල පත්තරයක් පොතක් බලන් පාඩුවෙ හිටපං :lol: :lol: :lol:
     

    akshanz 2.0

    Well-known member
  • Jun 2, 2017
    2,063
    3,398
    113
    IN YOUR MIND RIGHT NOW!
    උබල මොනව උනත් පට්ට ලකී ඈ...
    තමන්ට හොරා පීසී එකේ එක එක මගුල් ඉන්ටෝල් වෙන එක නෝමල් දෙයක් විදියට දැනෙන එකම පට්ටම වාසනාවක්.
    මට ඒ වගේ දේවල් පට්ට ස්කෙචි.
    thamanta hora install wenawa kiyanne bn os ekata ena default apps ne bn install wenne. ewa wenawane kohomath. anika os ekk use karanawanam eka update wenna denna one ethakota thamai security updates ehema hambenne. ubata onenam un Option dila thiyenawa background updates limit karanna puluwan ubata data waste wenne nathi wenna. balapan hariyta
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    මටනං වින්ඩෝස් 10 හොඳයි බං
    11 මට දාගන්න විදියක් නෑ, මං 4th gen. නැත්තං ඒකත් දාගන්නව
    Puluwan bn, .iso eken dapan issara xp/7 damma wage.
     

    ArnoDorian

    Well-known member
  • Jul 25, 2017
    890
    483
    63
    Hari ne bn itin, ube username ekema tiyenawa ne "කඩ්ඩ බැරි එකා". Eka thama ubata deyak kiyalawala wedak kara ganna baruwa ati. Updates nawattana krama tiyenawane bn :yes:

     
    • Haha
    Reactions: olu bakka