macho aulakne, api serama -rep neutral wenna +rep demu. mama oka danna nisa hema comment ekatama rep+ add kala (oyata witharak add karanna belu, spread karannalu, sorry bro...)
ekata awlak naha macha...
thun hathara denekma minus deela thibba, but ape EK eke inna elakiri kollo tika wadiyenuth ekka rep deela eka neutral kala.... thanks qwwa okkotama...
windows8 ගේ පොල්ගෙඩි 2කම දුන්නේ 30ට. එකක් කුණුවෙලා මචං![]()
2 කම කුණු වෙලා මචන්
සිරාම කථාව මචා...
කරුමෙට අද මට උබලට දෙන්න රෙප් නැහැ...
හෙට උදේම අනිව දෙනව....

