Yahoo Mail Help

ranga_uoc

Well-known member
  • Mar 17, 2007
    4,465
    718
    113
    Panadura
    Machanla mage yaluwekta podi case ekak wela...

    Dial ekata yahoo mail eke password amathaka wela, dial eka secondary mail ekata dila thiyenne waradi mail ekak, ithin reset kalata mail eka kohe yanawada kiyala danne naha. Habai dunna waradi address eka nam dannawa.
    Uge okkoma important mail enne e mail ekatalu.

    Ubala danna widihak thiyanawada mail eke password eka reset karanna...
    Danna kenek kiyapanko, mail eka recover karala denna kiyala ugen mata bara bare...
    Loku Udawwak Machanla...