galleline said:Samaharavita machan virus ekak wenna ati![]()
galleline said:Samaharavita machan virus ekak wenna ati![]()
[DC]ASW said:Eka Wenna puluwan Virus Clen karala balapan
keveen said:Ow machan wena pc ekkakin log wenna balanna
DJ ASHAN said:machan ube yahoooo msg tika balanna log wenna puluwanda balanna
puluwan nam messenger 1 seen 1k
ekata log wennath berinam
ube yahoo mail 1 seen 1k....