Yahoo Messenger Help....

laiyarc

Well-known member
  • Mar 2, 2007
    4,470
    107
    63
    Colombo
    Machan mata Yahoo Messenger ekata log wenna bane banz, Man uninstall karala install kara ethakota tika welawak hari gihin dan ayeth log wenna bane machan... Ai e???
     

    laiyarc

    Well-known member
  • Mar 2, 2007
    4,470
    107
    63
    Colombo
    keveen said:
    Ow machan wena pc ekkakin log wenna balanna

    Eka thamai ehemawath karala balanna one banz... Ane manda dan 3days wage idan mata log wenna ba, Uninstall karala dammamanam hari giya eth dan ayeth log wenna ba....
     

    laiyarc

    Well-known member
  • Mar 2, 2007
    4,470
    107
    63
    Colombo
    DJ ASHAN said:
    machan ube yahoooo msg tika balanna log wenna puluwanda balanna
    puluwan nam messenger 1 seen 1k
    ekata log wennath berinam
    ube yahoo mail 1 seen 1k....

    Yahoo mail ekata log wenna puluwan machan.... Man hithanne messenger eke mokak hari awlak...