YouTube විශේෂ සාමාජිකයෙක්වී මුදල් උපයන්න

Duro

Member
Nov 6, 2012
199
22
0
ඇඩ්සෙන්ස් තියෙද්දි මොකටද වෙන අයට %40ක් පුදන්නෙ? ඔයාට %5 පුදන්නෙ ඇයි?
 

gihand4r

Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    ඇඩ්සෙන්ස් තියෙද්දි මොකටද වෙන අයට %40ක් පුදන්නෙ? ඔයාට %5 පුදන්නෙ ඇයි?

    1. better high paying ad option tiyenawa

    Mea Adsense witarak iddi tiyena ad option
    1.png



    Mea network join wunata passe aluthen hambena ad option (better ads/ more earning)
    2.png


    2. network eka help karanawa api upload karapu video ekak wena ekek reupload karala tibooth apita puluwan eka claim karala eyage video eken earn karanna:yes:

    3. channel eka hodata grow wela enakota apiwa wenama promote karanna gannawa.

    4. hadisiye channel ekata mona hari case ekak awoth netwrk manger direct youtube ekka katha karala eka wisadaganna help karanawa

    oya wage ona taram dewal tiyenawa

    and starting % eka tama 60/40. views ena eka wadi weddi ita wada hoda % ekak denawa. 80/20 or even 90/10

    elakiri ekema gaming channel karana aya innawa mea network eke join wela. direct adsense iddi hambuna earning walata wada dan godak wadi kiyala eyala kiwwa nisa thami maath join wune
     
    Last edited:

    1118lakmalkumara

    Well-known member
  • May 21, 2009
    30,488
    3,170
    113
    斯里蘭卡
    machan wasiya thiyenne add wediyen wetena eka vitharai neda ?? ehama balapuwahama 40% k un thiyagannawane ekata. ithin youtube eke direct karana ekai mekai balapuwahama dekama ekai neda ban
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    machan wasiya thiyenne add wediyen wetena eka vitharai neda ?? ehama balapuwahama 40% k un thiyagannawane ekata. ithin youtube eke direct karana ekai mekai balapuwahama dekama ekai neda ban

    mam cmmnt ekaka damma. views gana wadi weddi katha karala % wadi kara ganna puluwan. wadima 90/10. dawasata 15K- 20K + views enawanam 80/20 or 90/10 daganna puluwam. and channel eka wenma netwrk eken promote krnwa. hadissiye channel ekata case ekak giyath netwrk eken youtube contact karan ona deyak karala denawa. and ape original ekak wena ekek reupload karala tiboth netwrk eka haraha apita puluwan uge video eka claim krala apita ape ads danna. ethakota views uta giyata salli enne apita. oya wage tawa godak dewal tiyenawa. godak loku channel ekak nam views godak enawanam netwrk join wena eka godak hodai.
     
    Last edited:

    prabo22

    Well-known member
  • May 25, 2010
    12,637
    1,577
    113
    ai ban wena site walin register wenne,, kelinma youtube ekenma karanda puluwanne,, 100% adayama umbata