ඇඩ්සෙන්ස් තියෙද්දි මොකටද වෙන අයට %40ක් පුදන්නෙ? ඔයාට %5 පුදන්නෙ ඇයි?

kohomada pay karanne kiyana eken mokadda uba mean kare?machan math youtube ekata adsense dala thiyenne. uba dannawada meken kohomada apita pay karanne kiyala.

adsense ona na bn netwrk ekakata join wunamaadsense nae ban![]()
ela machoo.try karala balanawaadsense ona na bn netwrk ekakata join wunama
machan wasiya thiyenne add wediyen wetena eka vitharai neda ?? ehama balapuwahama 40% k un thiyagannawane ekata. ithin youtube eke direct karana ekai mekai balapuwahama dekama ekai neda ban