zte mf 100 dongle එක අන්ලොක් කරන්න දන්නවද? ZTE MF100 dongle එක අන්ලොක් කරන්න දන්නවද?
amith24 Well-known member May 8, 2010 983 69 48 මාතර Aug 28, 2011 #1 zte mf 100 dongle එක අන්ලොක් කරන්න දන්නවද? ZTE MF100 dongle එක අන්ලොක් කරන්න දන්නවද?
sj2012 Active member Jul 26, 2010 846 179 43 Universe Aug 28, 2011 #2 DC unlocker 1 use karapan macho. modem unlock uda tiyene link 1ke pihiten tama mat unlock karagatte, try 1k dala balapan.
DC unlocker 1 use karapan macho. modem unlock uda tiyene link 1ke pihiten tama mat unlock karagatte, try 1k dala balapan.
ransing Well-known member Feb 12, 2008 5,420 859 113 සලාපුරේ Aug 28, 2011 #3 http://www.bloggertrix.com/2011/02/how-to-unlock-huawei-and-zte-hsdpa.html methanin puluwan
amith24 Well-known member May 8, 2010 983 69 48 මාතර Aug 28, 2011 #4 sj2012 said: DC unlocker 1 use karapan macho. modem unlock uda tiyene link 1ke pihiten tama mat unlock karagatte, try 1k dala balapan. Click to expand... http://www.bloggertrix.com/2011/02/h...zte-hsdpa.html methanin puluwan Click to expand... thanks machanla man dc unlocker ekenuth try kara ekanam beri una balamu mekenwath karala
sj2012 said: DC unlocker 1 use karapan macho. modem unlock uda tiyene link 1ke pihiten tama mat unlock karagatte, try 1k dala balapan. Click to expand... http://www.bloggertrix.com/2011/02/h...zte-hsdpa.html methanin puluwan Click to expand... thanks machanla man dc unlocker ekenuth try kara ekanam beri una balamu mekenwath karala
sch007 Well-known member Jun 15, 2007 2,245 134 63 Home Aug 28, 2011 #5 Dc unloker ekin ba machane oka karanna,,,unlock wenawa dana sim eka lock wenawa,,,,,okata tiyenawa wenama ZTE MF100 kiyala soft ekak...net ekin update wela unlock wenne ekin
Dc unloker ekin ba machane oka karanna,,,unlock wenawa dana sim eka lock wenawa,,,,,okata tiyenawa wenama ZTE MF100 kiyala soft ekak...net ekin update wela unlock wenne ekin