sira katwaලංකාවෙ Internet කොහොමත් Slow නිසා අපිටනම් දැනෙන්නෙවත් නැතෝ
Thanks for SLT

sirawta hugaak ratwal wala pereda idan net slow kiyala aranchi una.
Sathiyaka withra idala attack eka wenawalu enna enna attack eka wadi wenawa kiyala thama kiyanne 
cyber attack hinda nemei ban mehe internet slow. Cable cut ekak wela egypt hariye. 6.4gbps loss lu slt ekata.




පූස්;14700081 said:The attacks, in which huge packets of data are pushed around the web, reached as high as 300 gigabits per second.![]()